دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خشم نیمار؛ دفاع قاطعانه از ستاره برزیلی لیون(عکس)

ژوگو بونیتو را می کشند؛ خشم نیمار؛ دفاع قاطعانه از ستاره برزیلی لیون(عکس)؛ نیمار از اینکه به لوکاس پاکتا مهاجم برزیلی لیون، به خاطر یک دریبل کارت زرد داده اند، عصبانی است.

به گزارش ورزش، شب گذشته نیمار با پاس گل دقیقه 94 خود کمک کرد پی اس جی در زمین متز پیروز شود. بازی 1-1 دنبال می شد که ستاره برزیلی پاس خوبی به اشرف حکیمی داد تا او بتواند گل پیروزی بخش را بزند. لیون هم توانست تروا را 3-1 مغلوب کند و در این بازی لوکاس پاکتا ستاره برزیلی سابق میلان یکی از گل ها را زد.

او دقیقه 93 بازی و به خاطر اینکه قصد داشت بازیکن مقابلش را درییل رنگین کمانی بزند، از داور بازی کارت زرد گرفت. او معتقد بود توپ به دست بازیکن حریف خورده ولی داور اوت گرفت و به پاکتا هم کار داد تا باعث حیرت او و هم تیمی هایش شود.

خشم نیمار؛ دفاع قاطعانه از ستاره برزیلی لیون(عکس)

نیمار در پی این اتفاق در استوری اینستاگرامش عصبانیت خود را نشان داد و نوشت:« این صحنه بسیار غم انگیز بود؛ دادن کارت زرد به خاطر یک دریبل. مهم نیست چه زمانی و در چه زمینی دریبل می زنید. فصل قبل به من برای چنین حرکتی کارت دادند و امسال نوبت پاکتا بود.

صادقانه بگویم که دلیل این اخطار را درک نمی کنم. ژوگو بونیتو(اصطلاح برزیلی فوتبال زیبا) را می کشند در حالی که تا زمانی که می توانید، باید از فوتبال تان لذت ببرید.»

خشم نیمار؛ دفاع قاطعانه از ستاره برزیلی لیون(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋