دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش رئیس بارسا به نشست خبری عجیب کومان

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، به بیانیه روز گذشته رونالد کومان در نشست خبری دیدار برابر کادیز واکنش نشان داد.

واکنش رئیس بارسا به نشست‌خبری عجیب کومان

به گزارش ورزش، روز گذشته شاهد یکی از عجیب‌ترین کنفرانس خبری های فوتبال اروپا بودیم. جایی که سرمربی بارسلونا یعنی رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی برابر کادیز حاضر شد اما به سوال هیچکس خبرنگاران پاسخ نداد و تنها بیانیه ای درباره شرایط موجود و شایعات هفته های اخیر ارائه داد.

در همین راستا خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، به این بیانیه کومان واکنش نشان داده و می‌گوید: " ما در آخرین لحظه متوجه شدیم که او می خواهد بیانیه ای بدهد و خب، او موظف است در کنفرانس های مطبوعاتی شرکت کند و آزاد است هر طور که می خواهد پاسخ دهد یا صحبت کند. به تصمیم مربی احترام می گذاریم اما ما و کاپیتان های تیم نیز کمی قبل از نشست خبری از این موضوع مطلع شدیم."

واکنش رئیس بارسا به نشست‌خبری عجیب کومان

لاپورتا همچنین درباره وضعیت پیچیده بارسلونا نیز گفت: "خب، ما در یک لحظه سخت هستیم و من فکر می کنم که باید آرامش زیادی داشته باشیم و منتظر نتیجه خوب دیدار مقابل کادیز باشیم زیرا این چیزی است که ما را به یک مدعی تبدیل می کند. ما در شرایطی قرار داریم که تنها با کسب نتیجه خوب می توانیم به آن غلبه کنیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋