دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

توخل: هر چه گذشت بهتر شدیم

توماس توخل، سرمربی چلسی مدعی شد دیدار امشب تیمش با آستون ویلا مورد پسند هواداران قرار گرفته است.

توخل: هر چه گذشت بهتر شدیم

به گزارش ورزش، چلسی امشب کار دشواری در جام اتحادیه برابر آستون ویلا داشت و در نهایت و در ضربات پنالتی بود که برابر این رقیب سخت کوش به پیروزی رسید. توماس توخل، سرمربی آلمانی و موفق چلسی در پایان این دیدار از عملکرد بازیکنانش ابراز اضایت کرده و اذعان داشت هواداران شاهد نمایشی تماشایی در استادیوم بوده اند.

 

توماس توخل گفت: "امشب شاهد یک بازی خوب و پر انرژی بودیم. شانس های خوبی برای گلزنی برای هر دو تیم در طول 90 دقیقه وجود داشت و طرفین همه تلاش خود را برای کسب پیروزی انجام دادند. آستون ویلا مثل 10 روز قبل بسیار خوب بازی کرد و امروز دوباره این اتفاق رخ داد. البته ما نیز عملکرد درخشانی ارائه دادیم.

 

توخل: هر چه گذشت بهتر شدیم

 

حضور در ورزشگاه در چنین شب هایی شیرین است و این سرگرم کردن هواداران نیز بخشی از کاری است که ما انجام می دهیم. خوشحالم چون برنده شدیم، اما بازی سختی بود و حالا بازیکنان ما دقایق بیشتری در میدان حضور داشته اند. امشب تغییرات زیادی اعلام کرده بودیم و چلسی هرگز با این ترکیب بازی نکرده بود و این تغییرات نیاز به کمی زمان دارد. ما از تیم انتظار داشتیم با انرژی ظاهر شده و کار گروهی ارائه دهد و این همان چیزی است امشب دیدیم.

 

با گذشت هر دقیقه از بازی اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنیم. شاید ما از ابتدا انتظار نداشتیم شاهد روان ترین و دقیق ترین بازی تهاجمی از سوی تیم باشیم، اما هرچه گذشت شرایط بازی بهتر و بهتر شد و در نهایت شاهد عملکرد بسیار خوبی از چلسی بودیم."

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋