دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صادقی: دوست داشتم به استقلال بروم، اما .

خوب است که ما را با نام پاری‌سن‌ژرمن می‌شناسند؛ صادقی: دوست داشتم به استقلال بروم، اما ...؛ فبک تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید دوست داشته در استقلال بازی کند، ولی ادامه همکاری با امیرقلعه‌نویی را ترجیح داده است.

صادقی: دوست داشتم به استقلال بروم، اما .

سعید صادقی وینگر سرعتی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در گفتگویی با ورزش، حرف‌هایش را در رابطه با شرایط این تیم و تمرینات تیم آغاز کرد و گفت: تقریبا فکر می کنم نزدیک به چهار هفته است که تمرینات را شروع کرده‌ایم و به آمادگی خوبی رسیده‌ایم. امیدوارم چیزی که می خواهیم را به دست بیاوریم و با شرایط خوبی وارد مسابقات شویم. 


از صادقی در رابطه با شرایط تیم پیش از آغاز مسابقات پرسیدیم و او در واکنش به این سوال بیان کرد: شرایط را خیلی خوب می‌بینم. امسال خریدهای خوبی داشتیم. بیشتر مهره های سال گذشته حفظ شدند و خریدهایی که انجام شد هم نیاز تیم بود. خدا را شکر شرایط نسبت به سال قبل خیلی بهتر است. زود هم شروع کردیم و بی‌صبرانه منتظر شروع مسابقات هستیم.


هافبک ٢٧ ساله تیم فوتبال گل‌گهر در پاسخ به سوال بعدی که درباره اهداف تیم برای سال آینده، با توجه به نمایش خوب تیم در لیگ بیستم بود و اینکه در فصل جدید احتمالا چیزی جز کسب سهمیه آسیایی آنها را راضی نخواهد کرد. اضافه کرد: ما پارسال هم دقیقا سهمیه می خواستیم و فکر می‌کنم حداقل حقمان بود، اما چیزهایی اتفاق افتاد که دوست ندارم در موردش صحبت کنم. دوست داشتیم سهمیه بگیریم، ولی نشد ولی امسال با تمام وجود برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.  

صادقی: دوست داشتم به استقلال بروم، اما .

بازیکن ٢٧ ساله سابق تیم‌های پیکان، شهرخودرو و .... در واکنش به این سوال که آیا منظور او اتفاقات داوری است، عنوان کرد: اگر در مورد داوری صحبت کنیم، حساس می‌شوند ولی خداوکیلی اگر بخواهیم در موردش صحبت کنیم، فقط کافی است عملکرد داوران در دو بازی گل‌گهر مقابل پرسپولیس و استقلال را دوباره مرور کنید. حتی خود بازیکنان پرسپولیس و استقلال که دوستانم هستند نیز به این موضوع اذعان داشتند. کارشناسان این دو بازی و همینطور کل داوری‌های کل فصل را برای گل‌گهر ببینند و نظر بدهند که خوب بوده یا نه. من قبل از اینکه به تیم امیرقلعه‌نویی بیایم، شنیده بودم که داوران برای تیم های او خوب سوت نمی‌زنند، اما سال گذشته این مسائل را با چشمان خودم دیدم. الان هم صحبت کردن در مورد این موضوع دیگر بی فایده است و البته زود است که در مورد لیگ پیش رو حرف بزنیم، چون ممکن است داوران حساس شوند و با ذهنیت وارد مسابقات ما بشوند.


سعید صادقی در واکنش به این سوال که با پیاده سازی سیستم وی ای آر بسیاری از مشکلات داوری نظیر دو اشتباه داوران برای گل گهر مقابل استقلال و پرسپولیس دیگر رخ نخواهد داد، تاکید کرد: اگر وی ای آر بیاید، عالی است و خیلی چیزها مشخص می شود. این تکنولوژی دیگر در کل دنیا در حال استفاده و اگر پیاده شود، یک پیشرفت محسوس برای فوتبال ایران خواهد بود. متاسفانه سال گذشنه وقتی به زمین می‌آمدیم، می دانستیم که با یک اعتراض کوچک آقای قلعه‌نویی و دستیارانش اخراج می‌شوند در یک بازی در چند دقیقه 4، 5 مربی ما را اخراج کردند؛ برایم خیلی جالب بود و قبلا چنین چیزی ندیده بودم. 


سوال بعدی از سعید صادقی در رابطه با پیشنهاداتی بود که او در پنجره تابستانی از دو تیم سپاهان و استقلال دریافت کرد. او در واکنش به این موضوع ضمن تشکر از دو باشگاه عنوان کرد: اول تشکر می کنم از پیشنهادات دو باشگاه بزرگ استقلال و سپاهان و البته باید از استقلال تشکر ویژه‌ای داشته باشم که بیشتر دنبال من بودند، ولی امسال قسمت نشد؛ چون یک سال در کنار امیرقلعه نویی شرایط خیلی خوبی داشتم و دوست داشتم حداقل یکسال دیگر در کنار ایشان باشم. آقای مجیدی خیلی لطف داشت و من هم خودم دوست داشتم به استقلال بروم، ولی ماندم و دلیلم این بود که دوباره شاگرد آقای قلعه‌نویی باشم.

صادقی: دوست داشتم به استقلال بروم، اما .


بخش بعدی حرف های سعید صادقی در مورد هواداران بود و ابراز امیدواری کرد که در فصل جدید بار دیگر شاهد حضور آنها در استادیوم ها باشیم و در این مورد گفت: امیدوارم امسال شرایط خوب باشد و شروع خوبی در مسابقات داشته باشیم. امیدوارم همه بازیکن‌های تیم‌های دیگر صحیح  و سالم باشند و نکته دیگر اینکه امیدوارم پای هواداران هم به ورزشگاه‌ها باز شود، چون وقتی نیستند، انگار هیچ انرژی ای وجود ندارد و دو تیم بازی درون تیمی انجام می دهند. دوست داریم همیشه ورزشگاه‌ها پر باشد. مردم سیرجان هم مردم پرشوری هستند. امیدوارم امسال این شرایط امسال برای همه و مردم سیرجان باشند و ما هم سهمیه بگیریم تا دل این مردم شاد شود.
سوال بعدی از بازیکن گل گهر در مورد شرایط خوب ورزشگاه گل گهر بود و او در واکنش به این سوال تاکید کرد: الان چند ورزشگاه خوب داریم؛ مثل ورزشگاه سیرجان، فولاد آره‌نا، آزادی، امام رضا و نقش جهان؛ اما باید تمام ورزشگاه‌های ما خوب باشند و با شرایط ایده‌آلی تیم‌ها میزبانی کنند.

درنهایت بخش پایانی صحبت‌های سعید صادقی نیز به حواشی پیرامون باشگاه گل‌گهر اختصاص پیدا کرد و با اشاره ضمنی به اینکه مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم بالا نیست، عنوان کرد: خب ببینید خیلی از بازیکنان دوست دارند شاگرد قلعه نویی باشند و برای همین به تیمی می آیند که امیرقلعه نویی سرمربی آن است، ولی خیلی از بازیکنان را می شناسم که مبلغ های بیشتری از بازیکنان گل‌گهر می‌گیرند و در تیم های دیگر بازی می‌کنند. ما فصل گذشته هم یک تیم متعادل بودیم که هیچ کداممان قرارداد آنچنانی نداشتیم. 


او سپس با اشاره به این نکته که در برخی رسانه‌ها لقب پاریسن‌ژرمن را برای گل گهر به کار می برند، اضافه کرد: اتفاقا این خیلی خوب است که گل گهر را با نام پاری‌سن‌ژرمن ایران می شناسند و این نشان از شخصیت تیم ما دارد. ولی نباید در مورد قرارداد و مسائلی از این دست صحبت شود، چون خیلی از تیم‌ها قراردادهای بیشتری با بازیکنانشان دارند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋