دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نورمحمدی: این نتایج هیچ اهمیتی برای ما ندارد

ذوب آهن نایب قهرمان آسیاست؛ نورمحمدی: این نتایج هیچ اهمیتی برای ما ندارد؛ بازیکن تازه وارد ذوب آهن قاسم حدادی‌فر و شهاب گردان را از باکیفیت‌ترینهای لیگ برتر می‌داند.

نورمحمدی: این نتایج هیچ اهمیتی برای ما ندارد

به گزارش ورزش، کاپیتان فصل گذشته مس رفسنجان تصمیم گرفت در این فصل برای سبزپوشان اصفهان بازی کند وی در خصوص شرایط ذوب آهن به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و اردوی کردان را نیز پشت سر گذاشتیم. دو سه بازی دوستانه هم انجام دادیم. تیم جدید داریم و باید به مرز هماهنگی برسیم.


او در مورد نتایج بازی های دوستانه ادامه داد: دو بازی را بردیم و دوتا باختیم و سرمربی همه جوره همه را امتحان کرد. مهم این است که به تفکرات سرمربی نزدیک شویم و به هماهنگی برسیم و تنها چیزی که اهمیت ندارد نتیجه است.


این بازیکن در خصوص اینکه چرا تصمیم گرفت ذوب آهن را انتخاب کند عنوان کرد:  من قبلا با آقای تارتار کار کرده بودم و سال گذشته نیز در نیم فصل پیکان به من پیشنهاد داد ولی نشد که به این تیم بروم و دوست داشتم که دینم را ادا کنم.جا دارد از مجموعه مس رفسنجان تشکر کنم و خوشحالم که در خدمت آقای ربیعی بودم و سال خوبی بود، همیشه به من لطف داشته امیدوارم فرصتی پیش بیاید دوباره همکاری کنیم.


این بازیکن در خصوص تجربه بودن کنار قاسم حدادی‌فر و شهاب گردان که از باتجربه‌ های ذوب آهن هستند گفت:  من فکر می کنم حدادی فر با کیفیت ترین فوتبالیست سال‌های اخیر است و شهاب گردان هم رزومه پرباری دارد و باعث خوشحالی است که کنار این دوستان هستم و باید دست به دست هم بدهیم و جایگاه ذوب آهن را تا جایی که برازنده نام این تیم است تغییر دهیم.


نور محمدی در پایان در خصوص صحبت مدیرعامل ذوب‌آهن مبنی بر اینکه به دلیل شرایط مالی و کیفیت بازیکن باید لیگ را به دو گروه تقسیم می کردند افزود: همه جای دنیا چنین چیزی وجود دارد.۵,۶ تیم بیشتر از تیم‌های دیگر وضعشان خوب است. برای مثال قرارداد یک بازیکن پاری‌سن ژرمن ممکن است اندازه همه هزینه های یک تیم وسط جدولی فرانسه باشد. در ایران تیم‌های دولتی زیاد هستند و تیم های خصوصی همیشه نسبت به این موضوع اعتراض دارند. ذوب آهن هم اسم و رسم دارد و تا چند سال پیش نایب قهرمان آسیا شده درست است که دو سال از شرایط خوبش دور بوده اما تیم را به جایگاه واقعی‌اش می‌رسانیم، این موضوع سخت ولی شدنی است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋