دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مربیگری بارسا؟ سینه خیز تا نوکمپ می آیم

مربیگری بارسا؟ سینه خیز تا نوکمپ می‌آیم

روبرت موره نو:؛ مربیگری بارسا؟ سینه خیز تا نوکمپ می‌آیم؛ مربی گرانادا که از اعضای رسمی باشگاه بارسلوناست در رویای هدایت آبی اناری هاست.

به گزارش ورزش، روبرت موره نو سرمربی گرانادا که زمانی دستیار لوئیس انریکه در بارسلونا بود و سپس در تیم ملی نیز کمک او شد، دیشب در نوکمپ دست به کار بزرگی زد و گرانادا با هدایت او از بارسلونا یک امتیاز گرفت.

مربیگری بارسا؟ سینه خیز تا نوکمپ می‌آیم

موره نو که در روزهای دوری انریکه از تیم ملی مقطعی جانشین او شده بود، در پایان بازی از متوقف کردن تیم سابقش خوشحال بود. او از اعضای رسمی بارسلوناست ولی قبل از بازی گفته بود دوست دارد 5 گل به بارسا بزنند.

مربیگری بارسا؟ سینه خیز تا نوکمپ می‌آیم

موره نو در پایان بازی دیشب و در پاسخ به سوالی در مورد اینکه اگر پیشنهاد جانشینی رونالد کومان به وی شود، چه پاسخی خواهد داد، گفت:« این سوال را نباید از من بپرسید. من مربی گرانادا هستم و تمام تمرکزم روی این تیم است. امشب یک امتیاز گرفتیم و برای ما حکم پیروزی را داشت و روحیه مضاعفی برای ادامه راه پیدا کردیم. بارسلونا مربی دارد ولی اگر روزی به من پیشنهاد دهند، تردید نکنید که سینه خیز تا نوکمپ می آیم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋