دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره گران قیمت اتلتیکو مادرید نقره داغ شد

2 جلسه محرومیت برای ژوائو؛ ستاره گران‌قیمت اتلتیکو مادرید نقره داغ شد؛ گران ترین خرید تاریخ باشگاه اتلتیکو به دلیل توهین به داور 2 جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

ستاره گران‌قیمت اتلتیکو مادرید نقره داغ شد

به گزارش ورزش، شبنه شب دیدار دو تیم اتلتیکومادرید و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به تساوی بدون گل پایان یافت.

 

ستاره گران‌قیمت اتلتیکو مادرید نقره داغ شد

 

جنجالی ترین صحنه این دیدار به ژوائو فلیکس، ستاره جوان و گران قیمت اتلتیکومادرید اختصاص داشت. او که در دقیقه 60 و برای تغییر در روند بازی وارد میدان شده بود، تنها 18 دقیقه بعد از زمین اخراج شد تا یکی از بدترین روزهای دوران ورزشی خود را سپری کند. این بازیکن ابتدا با خطای روی اونای ونسدور و ضربه به صورت بازیکن حریف از داور کارت زرد گرفت. اما ژوائو فلیکس که از این تصمیم عصبانی شده بود، داور را "دیوانه" خطاب کرد و به همین علت با دریافت کارت دوم در دقیقه 78 اخراج شد.

 

 

ستاره گران‌قیمت اتلتیکو مادرید نقره داغ شد

 

 

امروز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا مطابق گزارش داور بازی،"خیل مانسانو"، ژوائو را 2 جلسه از همراهی تیمش محروم کرد. این اولین بار بود که ژوائو با پیراهن اتلتیکو از زمین اخراج می شد. به این ترتیب او دو بازی پیش رو برابر ختافه و آلاوس قعرنشین را از دست خواهد داد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋