دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گوهری: اتفاقات نفت MIS فوتبالی نبود

گوهری: اتفاقات نفت MIS فوتبالی نبود

صنعت نفت احترام گذاشت و به آبادان رفتم؛ گوهری: اتفاقات نفت MIS فوتبالی نبود؛ دروازه‌بان جدید صنعت نفت علاقه‌ای به صحبت درباره دوران حضورش در نفت مسجدسلیمان ندارد.

به گزارش ورزش، احمد گوهری درباره پیوستن به صنعت نفت اظهار کرد: یکی، دو پیشنهاد دیگر داشتم ولی صنعت نفت برخورد محترمانه‌ای برای انتقالم داشت و بخاطر همین، چنین انتخابی کردم و تصمیم گرفتم در خدمت مردم آبادان و باشگاه صنعت نفت، برزیل ایران باشم  که از این بابت خیلی خوشحال هستم.

او در مورد اینکه سال گذشته در نیمی از بازی‌ها برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفت و همچنین صنعت نفت هم در فصل قبل از سیستم چرخشی استفاده می‌کرد، گفت: در مورد سال گذشته خیلی نمی‌خواهم صحبت کنم چون یک‌سری اتفاقات فوتبالی نبود. سال قبل هم گذشته و برگشتن به آن اشتباه است.

دروازه‌بان جدید صنعت نفت درباره کار زیر نظر علی منصوریان گفت: از همان ابتدا که در نفت تهران بودم، آقای منصوریان به من لطف داشت و فکر می‌کنم ۱۶ سالم بود که زیر نظر ایشان کار می‌کردم. خیلی کمکم کرد، در تمرینات هوایم را داشت و موجب شد در فوتبال رشد کنم. خیلی خوشحالم که پیشنهاد از سمت آقای منصوریان رسید و به‌خاطر مرام و معرفتی که داشت به صنعت نفت آمدم. امیدوارم محبت و اعتماد ایشان را جبران کنم و بهترین عملکردم را داشته باشم.

گوهری در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات مالی صنعت نفت می‌تواند فصل آینده موفق باشد یا خیر گفت: مشکل مالی در تمام تیم‌ها وجود دارد و در تیم‌های نفتی بیشتر. کم و بیش همه در جریان این مشکلات هستند و اگر از الان بخواهیم در مورد آن‌ها صحبت کنیم، فکر می‌کنم زود باشد‌. امیدوارم این مشکلات مرتفع شود. با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم که قول داد مشکلات را برطرف کند و ما هم امیدواریم این اتفاق بیفتد. مطمئنم تمام مدیران تلاش می‌کنند مشکلات مالی کمتر شود و ما هم سعی می کنیم بهترین نتایج را بگیریم که کسب نتیجه تیم بستگی به بازیکنان و کادرفنی دارد.

او یادآور شد: ان‌شاالله امسال از لحاظ شخصیتی و فنی بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و به خودم، تیم و آقای منصوریان کمک کنم و سال خوبی برای همه ما باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋