دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یاسین به سروش نگاه می کند (عکس)

یاسین سلمانی اگرچه درخشش خیره کننده‌ای در لیگ بیست و یکم داشت، اما هنوز راه سختی پیش رو دارد.

به گزارش ورزش، این روزها یکی از چهره‌های مورد توجه در تمرین سپاهان یاسین سلمانی است که علی‌رغم سن بسیار کمی که دارد، با اعتماد به نفس در تمرینات ظاهر می‌شود و هیچ ابایی از رقابت با سایر بازیکنان بزرگ تیم در خط میانی ندارد.


یاسین در ابتدای لیگ نوزدهم از تیم آکادمی سپاهان به ترکیب تیم بزرگسالان اضافه شد و اگرچه در لیگ نوزدهم زیر نظر امیرقلعه نویی تنها یک مسابقه به میدان رفت، اما در لیگ بیستم با اعتماد محرم نویدکیا فرصت بیشتری پیدا کرد و با زدن 4 گل و 4 پاس گل در جام حذفی آمار بسیار خوبی از خود به جای گذاشت؛ ضمن اینکه گل‌های او در مقابل ذوب‌آهن، مس رفسنجان و همینطور پدیده زیبا و دیدنی بودند و البته در روند صعودی سپاهان تاثیرگذار.


این بازیکن 19 ساله که جسارت زیادی دارد و در آخرین اردوی تیم ملی هم حاضر بود، آرزوهای بزرگی در سر دارد که بازی کردن برای لیورپول و حضور در فینال اروپا از جمله اهداف او هستند، ولی مسیری که پیش رویش قرار دارد، پر است از چالش و او اگرچه حتی می تواند آینده درخشان تری در مقایسه با بسیاری از ستاره های فوتبال ایران باشد و پتانسیل این موفقیت را نشان داده، اما اینکه در دنیای واقعی که پر از اتفاقات تلخ و شیرین است، چه سرنوشتی برای او رقم خواهد خورد، مسئله دیگری است.


 

یاسین به سروش نگاه می‌کند (عکس)

یاسین به سروش نگاه می‌کند (عکس)


این روزها اما یاسین سلمانی شانس حضور در تیمی را به دست آورده که بازیکنان سرشناسی نظیر سروش رفیعی در آن حضور دارند و الگوهای بسیار خوبی برای پیشرفت در فوتبال در اختیار او قرار دارند. سروش رفیعی نیز یکی از بازیکنان فوتبال ایران به شمار می رود که در باشگاه فولادخوزستان خیلی زود خودش را با درخشش در ترکیب قرمزپوشان اهوازی به اهالی فوتبال معرفی کرد و حالا همین مسیر توسط سلمانی در حال طی شدن است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋