دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مدافع رئال هم راه گرت بیل را انتخاب کرد

هدم انتشار گزارش پزشکی؛ مدافع رئال هم راه گرت بیل را انتخاب کرد؛ دنی کارواخال مدافع مصدوم رئال مادرید از باشگاه درخواست کرده جزئیات مصدومیت او منتشر نشود.

مدافع رئال هم راه گرت بیل را انتخاب کرد

به گزارش ورزش، دنی کارواخال در جریان دیدار رئال مادرید با والنسیا در لالیگا دوباره مصدوم شد. این مدافع راست اسپانیایی تنها بعد از گذشت 25 دقیقه جای خود را لوکاس واسکز داد و از زمین بیرون رفت. کارواخال که مدت ها به همین علت از ترکیب رئال مادرید دور بوده، اخیرا شرایط بازی کردن پیدا کرده بود و این پنجمین بازی او در هنگام بازگشت به میادین بود.

مدافع رئال هم راه گرت بیل را انتخاب کرد

روز گذشته او تست پزشکی داد ولی باشگاه چیزی در مورد جزئیات آن منتشر نکرد و مدت زمان دقیق دوری وی نامشخص است.

مارکا نوشته است که کارواخال از باشگاه درخواست کرده تا جزئیات از مصدومیت او منتشر نشود، دقیقا مشابه خواسته گرت بیل . در مورد ستاره ولزی نیز هیچ گزارش پزشکی منتشر نمی شود.

این منبع معتبر اما ادعا می کند که دوری کارواخال بیشتر از یک ماه نخواهد بود، ولی مصدومیت های متوالی او در دو سال گذشته باعث شده او برای به دور ماندن از تنش رسانه ای چنین درخواستی داشته باشد. کارواخال فصل قبل 36 بازی را از دست داد، هرچند لوکاس واسکز به خوبی جای او را پر کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋