دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حمله مدیر سابق بارسلونا به پیکه و لاپورتا

حمله مدیر سابق بارسلونا به پیکه و لاپورتا

کومان در باشگاه حامی ندارد؛ حمله مدیر سابق بارسلونا به پیکه و لاپورتا؛ تونی فریکسا نامزد ریاست باشگاه بارسلونا که زمانی سخنگوی باشگاه بود از شرایط فعلی بارسا ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش ورزش، پس از شکست 0-3 بارسا از بایرن در لیگ قهرمانان و تساوی دیشب برابر گرانادا اوضاع بارسلونا در همین ابتدای فصل متشنج شده و اخبار اخراج رونالد کومان روز به روز بیشتر شنیده می شود. پس از باخت به بایرن، جرارد پیکه کاپیتان بارسا به خبرنگاران گفت که داشته های بارسا همین است و نباید توقع بیجا داشت.

رونالد کومان نیز دیشب حرف های پیکه را تکرار کرد که با واکنش منفی تونی فریکسا روبرو شد. فریکسا که اخیرا نبرد انتخاباتی را به خوان لاپورتا باخت، معتقد است که رونالد کومان باید بیشتر حمایت شود.

حمله مدیر سابق بارسلونا به پیکه و لاپورتا

فریکسا گفت:« از کومان حمایت نمی شود. از رئیس گرفته تا معاونانش، به شایعات دامن می زنند و عجیب است که یک اسطوره مثل کومان چنین بی پناه است و دیگر چه توقعی از دیگر مربیان می توان داشت؟ در باشگاه تصمیمات را لاپورتا می گیرد در حالی که بارسا نیاز به یک مدیر ورزشی قدرتمند دارد تا تصمیماتی درست و منطقی اتخاذ کند. معتقدم تیم مدیریت ورزشی بارسا باید تقویت شود و اخراج کومان نمی تواند تصمیم درستی باشد.»

حمله مدیر سابق بارسلونا به پیکه و لاپورتا

فریکسا ادامه داد:« یعنی چه داشته های ما همین است و باید ساخت؟ این حرف پیکه اصلا هوشمندانه نبود و من علیه او هستم. در بارسا نباید تسلیم شد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋