دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دیگر برای مبارزه با نژادپرستی زانو نمی زنم

مارکوس آلونسو:؛ دیگر برای مبارزه با نژادپرستی زانو نمی‌زنم؛ مارکوس آلونسو، مدافع چلسی، می‌گوید دیگر حاضر به زانو زدن پیش از دیدارهای لیگ برتر نیست چون باور دارد که این حرکت قدرت و ارزش خود را از دست داده است.

دیگر برای مبارزه با نژادپرستی زانو نمی‌زنم

به گزارش ورزش، پس از ادامه مسابقات لیگ برتر انگلیس در تابستان 2020 که به دلیل شیوع ویروس کرونا با وقفه مواجه شده بود، تمامی بازیکنان، داورها و افراد حاضر در مسابقات در حمایت از برابری نژادی اقدام به زانو زدن پیش از سوت آغاز مسابقات کردند.

با این حال آلونسو قصد دارد از این به بعد همزمان با زانو زدن سایر هم تیمی‌های خود، به نشان روی آستین خود اشاره کند که عبارت «جایی برای نژادپرستی نیست» روی آن نقش بسته است. او در این باره گفت:« من کاملا با نژادپرستی مخالف هستم و هر نوع تبعیض را نمی‌پسندم. با این حال ترجیح می‌دهم با انگشت به نشانی اشاره کنم که به مخالفت با نژادپرستی می‌پردازد و این کاری است که افراد بسیاری در ورزش‌ها و کشورهای دیگر انجام می‌دهند. من ترجیح می‌دهم که این سبک را انتخاب کنم تا به وضوح بگویم که با نژادپرستی مخالفم و به همه احترام می‌گذارم.»

 

دیگر برای مبارزه با نژادپرستی زانو نمی‌زنم

 

آلونسو درپاسخ به این سوال که آیا تصمیمش ربطی به سیاست دارد یا خیر گفت:« نمی‌دانم، فقط ترجیح می‌دهم که اعتراضم را به این شکل نشان دهم. من فکر می‌کنم این هم راه دیگری است. و شاید فکر می‌کنم که زانو زدن قدرتش را از دست داده است. بنابراین ترجیح می‌دهم که این شیوه را در پیش بگیرم و نشان دهم که از مبارزه علیه نژادپرستی به سهم خودم حمایت می‌کنم.»

ویلفرد زاها، مهاجم کریستال پالاس، اولین بازیکن در لیگ برتر بود که در اوایل سال جاری تصمیم گرفت دیگر پیش از شروع دیدارها زانو نزند چرا که از نظر او هم این اقدام ارزش خود را از دست داده بود.

با این حال آلونسو تایید کرده که درباره تصمیم خود با هیچ یک از بازیکنان چلسی صحبت نکرده بود. او اضافه کرد:« ما در رختکن مثل خانواده هستیم. من رابطه بسیار خوبی با همه دارم. همه را دوست دارم اما تا به حال در این باره حرف نزدیم. من فکر نمی‌کنم که نیاز به انجام این کار باشد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋