دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هنوز هم معتقدم که لینگارد باید از یونایتد جدا می شد

هنوز هم معتقدم که لینگارد باید از یونایتد جدا می‌شد

گری نویل:؛ هنوز هم معتقدم که لینگارد باید از یونایتد جدا می‌شد؛ گری نویل، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد، معتقد است که جسی لینگارد باید 45 بازی در طول این فصل انجام دهد.

به گزارش ورزش، جسی لینگارد در تابستان امسال و بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم‌فصل فوق‌العاده در وستهام از این تیم جدا شد و به منچستریونایتد بازگشت. اگرچه در این بین شایعاتی پیرامون جدایی ستاره انگلیسی از جمع شیاطین سرخ نیز وجود داشت و حتی گفته شد که وستهام خواهان جذب این بازیکن است اما نهایتاً هرطور که بود لینگارد در اولدترافورد ماندگار شد.

جسی لینگارد در اواسط هفته گذشته و در دیدار منچستریونایتد برابر یانگ بویز یک اشتباه مرگبار را مرتکب و باعث شد که شیاطین سرخ در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا شکست بخورند. با این حال وینگر انگلیسی دیروز نقش تعویض طلایی را برای یونایتد ایفا کرد و با ورود به زمین در دیدار برابر وستهام گل پیروزی بخش و سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند.

هنوز هم معتقدم که لینگارد باید از یونایتد جدا می‌شد

در همین راستا گری‌نویل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، به تمجید از لینگارد پرداخته و می گوید: "من هنوز هم معتقدم که او باید جدا می شد اما در عین حال فرصت های خود را در منچستر یونایتد پیدا خواهد کرد. خوشحال شدم وقتی دیدم که او بعد از اتفاقاتی که هفته گذشته در اروپا برایش رخ داد دوباره به مسیر درست بازگشت. به ثمر رساندن گل پیروزی بخش یک لحظه فوق‌العاده برای اوست. لینگارد شخصیتی عالی دارد و بازیکنی خوب است و من احساس می کنم که باید 40 تا 45 بازی در طول فصل انجام دهد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋