دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

3 غول اروپایی خواهان جذب هافبک ناراضی میلان

3 غول اروپایی خواهان جذب هافبک ناراضی میلان

ادعای دیلی میل:؛ 3 غول اروپایی خواهان جذب هافبک ناراضی میلان؛ فرانک کسیه اصرار دارد که تابستان بعد از میلان برود و سه مقصد جذاب هم در انتظار اوست.

به گزارش ورزش، در همان ابتدای نقل و انتقالات تابستانی دو شوک بزرگ به میلان وارد شد. جان لوئیجی دوناروما که با روسونری برای تمدید قرارداد به توافق نرسید از این تیم جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. اما اتفاق بدتر برای میلان جایی رخ داد که هافبک ترکیه ای این تیم یعنی هاکان چالهان اوغلو نیز از این تیم جدا شد و به اینتر، تیم رقیب و همشهری، پیوست. 

3 غول اروپایی خواهان جذب هافبک ناراضی میلان

بعد از جدایی این دو ستاره کلیدی، میلان امیدوار بود که قرارداد فرانک کسیه را تمدید کند. بازیکنی که فصل گذشته یکی از مهمترین ارکان موفقیت میلان و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط این تیم بود اما تنها یک فصل دیگر تا پایان قرارداد او با باقی مانده و شواهد حاکی از آن است که این هافبک ساحل عاجی نیز در مسیر جدایی قرار گرفته است.

کسیه پیشنهاد دستمزد شش میلیون یورو خالص میلان را رد کرده و در ایتالیا معتقدند که پی اس جی دلیل اصلی این تصمیم کسیه است. ستاره ساحل عاجی پیشنهاد بسیار بهتری از پی اس جی دریافت کرده و به همین دلیل قصد جدایی دارد.

3 غول اروپایی خواهان جذب هافبک ناراضی میلان

امروز دیلی میل هم ادعا کرد که منچستریونایتد با توجه به جدایی احتمالی پوگبا قصد دارد کسیه را جایگزین او کند و از بارسلونا نیز به عنوان دیگر تیم خواهان کسیه نام برد. بارسا برای تقویت خط میانی خود دو گزینه را مد نظر دارد؛ اولی پل پوگبا که گفته می شود به رئال و یوونتوس نزدیک تر است و دومی فرانک کسیه.

با این تفاسیر بعید است کسیه در میلان ماندنی باشد و باید دید در نهایت او از میان پی اس جی، یونایتد و بارسا در نهایت کدام تیم را انتخاب خواهد کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋