دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آنچلوتی: خوش شانسم که وینیسیوس و کریم را دارم

آنچلوتی: خوش‌شانسم که وینیسیوس و کریم را دارم

تعویضی ها عالی بودند؛ آنچلوتی: خوش‌شانسم که وینیسیوس و کریم را دارم؛ کارلو آنچلوتی سرمربی رئال، پس از پیروزی تیمش برابر والنسیا، به تمجید از 2 مهاجم ارزشمند خود پرداخت.

به گزارش ورزش، رئال در دیداری که از میزبانش والنسیا تا دقیقه 86 عقب افتاده بود، توانست با دو گل کریم بنزما و وینیسیوس پیروز شود. 4 تعویض 20 دقیقه پایانی کارلو آنچلوتی بدون شک در این تغییر نتیجه بزرگ، نقش انکارنشدنی داشت. رئال با این پیروزی به صدر جدول بازگشت.

آنچلوتی: خوش‌شانسم که وینیسیوس و کریم را دارم

سرمربی ایتالیایی رئال در پایان بازی گفت:« نیمه اول خوب نبودیم. عقب بازی می کردیم و همواره در زمین خودمان بودیم و این اصلا خوب نبود. به بازیکنان والنسیا فشار وارد نمی کردیم و خوب هم دفاع نمی کردیم ولی روی صحنه گل، همه چیز روی اشتباه فردی ما رقم خورد و در زمانی عقب افتادیم که انتظارش را نداشتیم.

پرس والنسسیا خیلی شدید بود و هافبک های ما را بسیار خسته کرده بودند. تعویض هایم برای تزریق نیروی تازه نفس به تیم بود و اینکه میانه زمین را پس بگیریم. در نهایت توانستیم بازی را تحت کنترل بگیریم و پیروز شویم. معتقدم هنوز باید روی کارهای دفاعی بیشتر دقت کنیم.»

تعویضی ها:« عالی بودند و ورق را برگرداندند. خیلی خیلی از آنها رضایت دارم.»

آنچلوتی: خوش‌شانسم که وینیسیوس و کریم را دارم

بازی فیزیکی والنسیا:« ما یک بازی سخت در زمین اینتر داشتیم و والنسیا از ما سرحال تر بود. خوشبختانه در دقایق پایانی توانستیم نتیجه را برگردانیم.»

بنزما و وینسیوس:« خوش شانسیم که این تیپ مهاجم برجسته و با کیفیت را در اختیار داریم. هازارد هم خوب بود واز او نیز خیلی راضی هستم.»

مصدومیت کارواخال:« مصدومیتش عضلانی است و باید ببینیم در روزهای اتی پزشکان چه خواهند گفت.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋