دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ژکو: مقابل رئال اصلا مستحق باخت نبودیم

ادین ژکو، ستاره بوسنیایی اینتر از نتیجه دیدار مقابل رئال مادرید ابراز ناراحتی کرد.

ژکو: مقابل رئال اصلا مستحق باخت نبودیم

به گزارش ورزش، اینتر امشب و در شرایطی که فرصت های فراوانی برای باز کردن دروازه رئال مادرید داشت، در نهایت با تک گل دقایق پایانی رودریگو مغلوب این تیم شد و در اولین بازی فصل در لیگ قهرمانان شکست تلخی را پذیرفت. ادین ژکو در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد تیبو کورتوا، دروازه بان حریف پرداخت و مدعی شد اینتر در این دیدار مستحق کسب امتیاز بوده است.

 

ژکو: مقابل رئال اصلا مستحق باخت نبودیم

 

ادین ژکو گفت: "بی تردید هرگز لایق باختن در این دیدار مقابل رئال مادرید نبوده و شایسته کسب حداقل یک امتیاز در مسابقه امشب بودیم. البته ما در برابر یک حریف بزرگ و قدرتمند به میدان رفته بودیم، اما زمانیکه از موقعیت های گلزنی خود استفاده نکرده و دروازه حریف را باز نکنید کسب پیروزی ممکن نیست.

 

ما فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما تیبو کورتوا درون دروازه حریف خیلی خوب کار کرد و البته ما نیز ضربات مناسبی نمی زدیم. اما در کل شکست خوردن در چنین مسابقه ای ناراحت کننده و خجالت آور است. از همان روز ابتدای حضورم در اینتر احساس کردم عضو مهمی از ترکیب این تیم هستم. بازیکنان اینتر سال گذشته ثابت کردند بازیکنان بزرگی هستند و ما امسال نیز این موضوع را دوباره به اثبات خواهیم رساند."

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋