دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آسپلیکوئتا: حالا همه می خواهند چلسی را شکست دهند

آسپلیکوئتا: حالا همه می‌خواهند چلسی را شکست دهند

مقابل زنیت فرصت اشتباه نداریم؛ آسپلیکوئتا: حالا همه می‌خواهند چلسی را شکست دهند؛ سزار آسپلیکوئتا، کاپیتان اسپانیایی چلسی مدعی شد این فصل کار این تیم در لیگ قهرمانان دشوارتر است.

به گزارش ورزش، چلسی فردا شب در شرایطی در اولین دیدار مرحله گروهی به مصاف زنیت می رود که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان پای به این تورنمنت می گذارد. سزار آسپلیکوئتا در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و تاکید کرد چلسی هر سال برای فتح عنوان قهرمانی در تمامی جام ها مبارزه می کند.

 

سزار آسپلیکوئتا گفت: "فتح لیگ قهرمانان احساس واقعا خاصی دارد و آن شب در پورتو ما خیلی از این موفقیت لذت بردیم، اما حالا ما از صفر شروع می کنیم. ما باید سخت مبارزه کنیم تا به جایگاه مدنظر خود دست یابیم. فردا بازی دشوار مقابل زنیت خواهیم داشت و جایی برای اشتباه وجود ندارد. هر سال سعی می کنیم پیشرفت کنیم و این طبیعی است.

 

آسپلیکوئتا: حالا همه می‌خواهند چلسی را شکست دهند

 

بازیکنان فصل گذشته اینجا هستند و البته باشگاه همیشه سعی می کند شرایط تیم را بهبود بخشد و البته روملو لوکاکو نیز یک بازیکن بزرگ است. جاه طلبی او به تیم کمک می کند و ما احساس می کنیم قوی تر هستیم. این شرایط به ما اعتماد به نفس می دهد که قهرمانی در لیگ قهرمانان را تکرار کنیم.

 

من خوش شانس بودم که لحظات زیادی را با بازیکنان خوب و بزرگیبه تقسیم کرده ام. البته شرایط بازیکنان فرق می کند و هر کدام از ما ویژگی های متفاوتی داریم. فوتبال در حال پیشرفت است و وقتی من به اولین فصلم نگاه می کنم، می بینم که فوتبال چگونه تغییر کرده و حالا اوضاع کاملا متفاوت است. این تیم پتانسیل بالایی دارد، رقابت سالمی بر تیم حاکم است و بازیکنان سخت تمرین می کنند، زیرا فصل هیجان انگیزی در پیش داریم.

 

من از زمان ورود به چلسی همیشه احساس می کردم که این باشگاه برای فتح تمامی عناوین می جنگد. ما برای هر مسابقه ای آماده شده و می خواهیم تا آنجا که ممکن است پیش برویم. شرایط هر سال سخت تر می شود، حالا ما قهرمان اروپا هستیم و همه می خواهند چلسی را شکست دهند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋