دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

الجبوری: شاید در خواب با نفت قرارداد بستم

الجبوری: شاید در خواب با نفت قرارداد بستم

هنوز تیم جدیدم مشخص نیست؛ الجبوری: شاید در خواب با نفت قرارداد بستم!؛ درحالی که نفتی های مسجدسلیمان خبر از جذب یک بازیکن جدید دادند اما خود بازیکن ابراز بی خبری می کند.

به گزارش ورزش، احمد الجبوری هافبک فصل گذشته شهر خودرو از امضا قرارداد با نفت مسجدسلیمان ابراز بی اطلاعی و این خبر را تکذیب می کند؛ وی در گفت و گویی کوتاه به خبرنگار ما گفت: امروز صبح از خواب بیدار شدم و خبر پیوستنم به نفت مسجد سلیمان را در رسانه های رسمی دیدم و تعجب کردم. به خودم گفتم نکند شب گذشته در خواب قرارداد امضا کردم(با خنده).

الجبوری ادامه داد: موضوع آنجایی جالب می شود که باشگاه نفت مسجدسلیمان به صورت رسمی این خبر را اعلام کرده و حتی عکس دو سال قبل من را که در نفت بودم گذاشته اند و گفتند که من به این تیم پیوستم. ولی هیچ گونه صحبتی با من انجام نشده است.

او در مورد وضعیتش در حال حاضر گفت: من بازیکن آزاد هستم و هنوز هم تیم جدیدم مشخص نیست.

گفتنی است که احمد الجبوری که در لیگ بیستم با نظر مهدی رحمتی به شهر خودرو پیوسته، در تمرینات شهر خودرو برای فصل جدید زیرنظر محمدرضا مهاجری شرکت نداشته تا عملاً پرونده ادامه حضور او در این تیم مشهدی بسته شده باشد و باید دید آینده این وینگر سوسنگردی و 28 ساله در کدام تیم رقم خواهد خورد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋