دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بایرن توان رقابت برای جذب هالند را ندارد

رومنیگه:؛ بایرن توان رقابت برای جذب هالند را ندارد؛ کارل هاینس رومنیگه، مدیر سابق بایرن مونیخ، می‌گوید این باشگاه قادر به رقابت برای جذب ارلینگ هالند نخواهد بود چرا که قیمت این بازیکن بسیار بالا می‌رود.

بایرن توان رقابت برای جذب هالند را ندارد

به گزارش ورزش، مهاجم 21 ساله نروژی در حال حاضر پیراهن بروسیا دورتموند را بر تن دارد و موفق شده در 65 بازی 65 گل برای این تیم به ثمر برساند. همین درخشش باعث شده که باشگاه‌های بزرگ اروپایی چون رئال مادرید و منچستریونایتد شرایط این بازیکن را مدنظر داشته باشند و رومنیگه باور دارد که بایرن در این بین جایی نخواهد داشت.

اسطوره باشگاه آلمانی به آ.اس گفت:« من هانس یواخیم واتسکه را می‌شناسم و می‌دانم که روی حرفش خواهد ایستاد. او گفته بود که آنها تصمیم به فروش این بازیکن ندارند و همین اتفاق هم رخ داد. هرچند حفظ این بازیکن در بوندسلیگا پس از سال 2022 بسیار دشوار خواهد بود چرا که می‌دانم بند فسخ این بازیکن در این تاریخ فعال می‌شود. او دست از گلزنی برنمی‌دارد و بسیاری از باشگاه‌ها همین حالا برای متقاعد کردن او و مدیربرنامه‌اش تلاش می‌کنند»

 

بایرن توان رقابت برای جذب هالند را ندارد

 

رومنیگه اضافه کرد:« ما شاهد یک مزایده واقعی خواهیم بود و این در حالی است که مبلغ مدنظر پیش از این در قرارداد او تعیین شده است. او به باشگاهی خواهد پیوست که حاضر باشد بالاترین مبلغ دستمزد را به این بازیکن پرداخت کند. من فکر نمی‌کنم هیچ باشگاهی از بوندسلیگا و حتی بایرن قادر به رقابت در این زمینه باشند.»

بسیاری از رسانه‌ها در ماه‌های گذشته خبرهایی را درباره احتمال انتقال ارلینگ هالند به رئال مادرید منتشر کرده‌اند. رئالی‌ها پیش از این جز مشتریان جدی رابرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ، به حساب می‌آمدند اما رومنیگه می‌گوید هرگز هیچ پیشنهاد رسمی از سوی فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال، به دست آنها نرسیده است:« او هرگز نام این بازیکن را در هیچ یک از مکالمات ما مطرح نکرد. او به خوبی من را می‌شناخت و می‌دانست که بازیکنی مانند لواندوفسکی به فروش نمی‌رسد. من همیشه گفتم که دو خرید بزرگم در طول 30 سال او و مانوئل نویر بوده‌اند. بهترین بازیکن در دروازه و بهترین بازیکن در خط حمله که موفقیت‌های اخیر بدون حضور آنها ممکن نبود.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋