دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شروع ۳ امتیازی یاران محمدی مقابل تیم امید

شروع ۳ امتیازی یاران محمدی مقابل تیم امید

الوکره با بازی ابراهیمی باخت؛ شروع ۳ امتیازی یاران محمدی مقابل تیم امید؛ العربی در حضور ۸۴ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل یاران امید ابراهیمی به پیروزی رسید.

به گزارش ورزش، مهرداد محمدی که برای دومین سال پیاپی حضور در العربی را تجربه می‌کند، در هفته اول فصل جدید لیگ ستارگان قطر در حالی برای تیمش به میدان رفت که تیم الوکره، حریف آنها نیز از امید ابراهیمی بهره می‌برد.

در دربی ایرانی‌های شاغل در لیگ ستارگان قطر که یکشنبه شب برگزار شد، تیم العربی در حضور ثابت مهرداد محمدی، در ورزشگاه ثانی بن جاسم مقابل الوکره‌ای قرار گرفت که امید ابراهیمی را از ابتدا در خط میانی خود داشت.

نیمه اول بدون اینکه اتفاق جدی داشته باشد، با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما یاران محمدی در نیمه دوم یک گل تماشایی به ثمر رساندند و توانستند فصل ۲۲-۲۰۲۱ را با پیروزی آغاز کنند.

آرون بوپندزا، مهاجم گابنی و خرید جدید العربی در دقیقه ۷۱ با یک شوت دیدنی پای چپ از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه الوکره موفق به گلزنی شد تا تیمش را به پیروزی مقابل یاران ابراهیمی برساند و العربی را تبدیل به یکی از چهار برنده در هفته اول لیگ ستارگان قطر کند.

شروع ۳ امتیازی یاران محمدی مقابل تیم امید

مهرداد محمدی، مهاجم ایرانی العربی پس از زدن دو گل مقابل السیلیه در جام اوریدو، در دیدار برابر الوکره حضور ۸۴ دقیقه‌ای در زمین داشت و امید ابراهیمی نیز که در دیدار اخیرشان برابر ام‌صلال یک پاس گل داده بود، در دیدار مقابل العربی تا پایان در زمین حضور داشت.

شروع ۳ امتیازی یاران محمدی مقابل تیم امید

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋