دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

باخت شاگردان دنیزلی با بازی نادری

آلتای اسپور در حضور مدافع ایرانی‌اش برابر کانیا اسپور شکست خورد.

باخت شاگردان دنیزلی با بازی نادری

به گزارش ورزش، در یکی از دو دیدار آغازین هفته چهارم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال آلتای اسپور که مثل سه بازی قبل محمد نادری را از ابتدا در سمت چپ خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در استادیوم ورزشگاه بویوک‌شهیر بلدیه مقابل کانیا اسپور رده پنجمی قرار گرفت.

آلتای اسپور که هدایت آن را مصطفی دنیزلی، سرمربی پیشین پرسپولیس و تراکتور برعهده دارد، در دو مسابقه ابتدایی فصل به دو برد جالب توجه با زدن هفت گل دست یافت، اما پس از آن در دیدار با فنرباغچه شکست خورد و امروز هم نتوانست به روند پیروزی‌های خود برگردد.

باخت شاگردان دنیزلی با بازی نادری

یاران نادری در دیدار امروز مقابل کانیا اسپور که سودای صدرنشینی داشت، سه گل دریافت کردند و فقط در لحظات پایانی مسابقه یکی از گل‌های خورده را پاسخ بدهند.

تیم فوتبال آلتای اسپور با دومین باخت پیاپی فصل ۶ امتیازی ماند و در جایگاه هفتم جدول سوپر لیگ ترکیه ایستاد و نتوانست موقتا صدرنشینی را تجربه کند.

محمد نادری، مدافع ایرانی آلتای اسپور در دیدار امروز مثل سه مسابقه اخیرشان حضور ۹۰ دقیقه‌ای در بازی مقابل کانیا اسپور داشت.

باخت شاگردان دنیزلی با بازی نادری

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋