دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بوعذار: خوشحالم که امسال در خدمت برزیل هستم

بوعذار: خوشحالم که امسال در خدمت برزیل هستم

عباس بوعذار برای سومین بار در یک تیم نفتی توپ خواهد زد .

به گزارش ورزش، عباس بوعذار در چند ماه اخیر به خاطر  مسائل دیگری در فوتبال مطرح شد اما  او هافبک کارگشا و سریعی است که در زدن ضربات ایستگاهی و کاشته تبحرخاصی  دارد. این بازیکن اکثرا در تیم های جنوبی توپ زده و حالا به صنعت نفت آبادان پیوسته و همین موضوع بهانه ای شد تا با از زبان او چند کلمه‌ای حرف بکشیم.


بوعذار در مورد پوشیدن پیراهن زرد رنگ آبادان گفت: خیلی خوشحالم به تیم خوب و ریشه دار و پر افتخار صنعت نفت آمدم و امیدوارم که سال  خوبی را کنار هواداران خونگرم و دوست داشتنی بگذرانیم و انشاالله بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.


این بازیکن در خصوص وضعیت مالی صنعت نفت ابراز بی اطلاعی کرد و ادامه داد:  من خبری از شرایط تیم ندارم و به من هم مربوط نمی شود. هیات مدیره و مدیرعامل تیم سعی و تلاش می کنند که امسال بتوانند بهترین امکانات را در اختیار تیم بگذارند و انشاالله همین طور خواهد شد‌


بوعذار که در دو تیم نفتی یعنی نفت تهران و نفت مسجد سلیمان بازی کرده و حالا با حضور در صنعت نفت در حضور در تیم های نفتی هت تریک کرده گفت: بله من در سه تیم نفتی بودم و افتخار هم می کنم که دو تا از آن ها در استانم بوده و در نفت تهران هم روز های  خوبی در لیگ و آسیا داشتیم و در نهایت توانستیم یک قهرمانی حذفی به دست بیاوریم.
وی از علاقه اش به حضور در تیم های خوزستانی اشاره کرد و گفت: من همیشه گفتم اولین انتخابم تیم های استان خودم است و اگر پیشنهادی نگیرم به تیم های دیگر فکر می کنم اما خوشحالم که امسال در خدمت مردم خوب آبادان و برزیل هستم!


بوعذار در پایان افزود: امیدوارم بهترین روز ها در آبادان سپری کنم و برای موفقیت صنعت نفت خواهیم جنگید.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋