دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مأمور مهار هم تیمی سابق طارمی (عکس)

سیاوش یزدانی مدافع استقلال با بازگشت از اردوی تیم ملی، حالا خود را برای تقابل سخت با دو مهاجم خطرناک و خارجی الهلال آماده می کند.

مأمور مهار هم تیمی سابق طارمی (عکس)

به گزارش ورزش، تنها 2 روز تا زمان موعود و برگزاری دیدار استقلال و الهلال باقی مانده است. کادرفنی آبی پوشان این روزها و چه در جریان تمرینات و چه در زمان برگزاری جلسات فنی، در حال یادآوری آخرین نکات مدنظر خود به شاگردانشان هستند تا آنها برای تقابل با حریف قدرتمند خود، از هر لحاظ آماده باشند.


یکی از نکاتی که طی هفته های گذشته مدنظر هواداران استقلال قرار داشته، نگرانی بابت تقابل با خط حمله تمام خارجی و زهردار نماینده عربستان است. جایی که این تیم پایتخت نشین سعودی، از حضور بافتیمبی گومیس و موسی مارگا در خط حمله بهره می برد و کادرفنی استقلال به خوبی می داند که برای مقابله با این دو بازیکن، باید استراتژی مشخصی در ذهن داشت.

مأمور مهار هم تیمی سابق طارمی (عکس)


سیاوش یزدانی که به تازگی از اردوی تیم ملی به تمرینات استقلال برگشته است، یکی از امیدهای آبی پوشان در خط دفاعی است. با وجود اینکه آبی پوشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گل های زیادی دریافت کردند، اما یزدانی همواره یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و پس از پایان مرحله گروهی و در لیگ برتر فوتبال ایران، او به همراه مرادمند و غلامی آمار بسیار خوبی در خط دفاعی استقلال به ثبت رساندند.


با توجه به اینکه الهلال در سه هفته نخست لیگ حرفه ای عربستان انتظارات را برآورده نکرد و 2 پیروزی بسیار سخت مقابل تیم های نه چندان قدرتمند لیگ این کشور کسب کرد و در بازی سوم نیز متوقف شد، انتقادها از عملکرد بافتیمبی گومیس مهاجم فرانسوی این تیم نیز افزایش یافت به نحوی که بهترین گلزن الهلال در 3 فصل گذشته، هرگز اینگونه آماری را از زمان پیوستن به این تیم خلق نکرده بود و در 3 بازی گذشته در امر گلزنی ناکام بوده است.


این مسئله باعث شده است تا احتمال تغییراتی در نوک خط حمله الهلال شکل گیرد. موسی مارگا که برخلاف زمان حضور در پورتو، در تیم جدیدیش در پست متفاوتی حضور پیدا کرده و یک خط عقب تر بازی می کند، ممکن است برای دیدار با استقلال به نوک خط حمله رفته تا با حضور در پست تخصصی اش، با مدافعین استقلال روبرو شود.

مأمور مهار هم تیمی سابق طارمی (عکس)


حتی در صورتی که این اتفاق رخ ندهد و مهاجم الهلال در پست سه هفته گذشته اش به میدان برود و گومیس در نقش مهاجم نوک ظاهر شود، به نظر می رسد به دلیل قد بلند مارگا و توانایی او روی توپ های هوایی، این سیاوش یزدانی است که مأموریت مهار مهاجم اهل مالی را برعهده داشته باشد.


مارگا که در زمان حضور در پورتو به همراه مهدی طارمی در ترکیب اصلی به میدان می رفت، معمولا روی توپ های هوایی عملکرد خوبی داشت و اصطلاحا توپ های ارسالی را برای مهاجم بوشهری پورتو می ساباند و اکنون سیاوش یزدانی این مأموریت را دارد تا چه در زمان حملات الهلال و چه در زمان ارسال توپ های هوایی، مارگا را مهار کرده و مانع از سرزنی این بازیکن شود.


به هر شکل الهلال از 2 مهاجم خارجی باتجربه، گران قیمت و زهردار استفاده می کند و علاوه بر یزدانی، محمدحسین مرادمند و سومین فرد تشکیل دهنده خط دفاعی که یکی از میان دانشگر یا آقاسی خواهد بود، باید حسابی حواسشان به تحرکات این دو مهاجم گلزن و فرصت طلب باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋