دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اگر به DNA بازیکن بود، مسی هر سال توپ طلا می برد

اگر به DNA بازیکن بود، مسی هر سال توپ طلا می‌برد

سمیر هندانوویچ:؛ اگر به DNA بازیکن بود، مسی هر سال توپ طلا می‌برد؛ سمیر هندانوویچ دروازه‌بان اینتر جورجینیو را شایسته کسب توپ طلا می داند.

به گزارش ورزش، نراتزوری زیر نظر سرمربی جدید خود یعنی سیمونه اینزاگی دوران پس از کونته را با پیروزی های پی در پی برابر جنوا و هلاس ورونا آغاز کرده است. این در حالی است که اینتر در تابستان به جز آنتونیو کونته دو ستاره کلیدی خود یعنی روملو لوکاکو و اشرف حکیمی را هم از دست داد.

سمیر هندانوویچ دروازه بان و کاپیتان اینتر حالا در رابطه با وضعیت این روزهای این تیم می گوید: "ما هنوز با ترکیب 3-5-2 بازی می کنیم و اینزاگی به ما توضیح داده است که در چه قسمت هایی می توانیم پیشرفت کنیم.

اگر به DNA بازیکن بود، مسی هر سال توپ طلا می‌برد

ما فوتبالیست ها فقط می توانیم از کونته تشکر کنیم حتی اگر دو فصل گذشته واقعا سخت بوده باشد. چیزی که من را شگفت زده کرد ذهنیتی بود که او به این تیم آورد؛ به لطف او ما بزرگترین قدم را برداشتیم.
کونته یک مربی است که وقتی با بازیکنانش صحبت می کند احساساتی می شود، او همیشه حرف‌های درست را در زمان مناسب می زند."

هندانوویچ در ادامه گفت: "من بازیکنان حرفه ای زیادی را در داخل رختکن می بینم. این تیم همچنان می تواند برنده شود. من نمی دانم که ما قوی تر یا ضعیف تر از فصل گذشته هستیم اما می دانم کامل‌تر هستیم و تجربه بیشتری داریم. روی کاغذ سری آ سخت ترین لیگ باقی می ماند.  این لیگ ثروتمند نیست اما تیم ملی ایتالیا یورو را از آن خود کرد و بازیکنان قوی زیادی در آن حضور دارند."

هندانوویچ در پایان به تمجید از جانلوئیجی دوناروما و جورجینیو پرداخت و گفت: "دوناروما از همه ویژگی‌های لازم برای بهترین شدن برخوردار است اما در حال حاضر من دروازه‌بانی را نمی‌بینم که از بقیه بهتر باشد.

اگر به DNA بازیکن بود، مسی هر سال توپ طلا می‌برد

در مورد جورجینیو او همه چیز را در فصل گذشته برد. برای من بهترین بازیکن کسی نیست که همه چیز در DNA خود دارد، بلکه کسی است که می تواند به قله برسد، در غیر این صورت مسی باید هر سال توپ طلا را ببرد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋