دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

معرفی بهترین های ماه آگوست لیگ برتر (عکس)

مایکل آنتونیو و نونو اسپریتو به ترتیب به عنوان مربی و بازیکن ماه آگوست لیگ برتر انتخاب شدند.

به گزارش ورزش، رقابت های فصل جدید لیگ برتر انگلیس از ماه آگوست آغاز شد؛ یکی از جذاب‌ترین لیگ‌های دنیا که قطعاً در فصل 22-2021 نیز با حساسیت زیادی دنبال خواهد شد و بر اساس پیش بینی ها تیم های نظیر منچستر سیتی, منچستریونایتد، لیورپول و چلسی از بیشترین شانس برای قهرمانی در آن برخوردار هستند.

اما در پایان ماه آگوست، لیگ برتر انگلیس یک صدرنشین غیر منتظره داشت. جایی که تاتنهام با سرمربی جدید خود یعنی نونو اسپریتو سه پیروزی پیاپی به دست آورد و با حداکثر امتیازات در صدر جدول رقابت ها قرار گرفت؛ موضوعی که باعث شد اسپریتو دقایقی پیش به عنوان مربی ماه لیگ برتر انگلیس انتخاب شود.

معرفی بهترین های ماه آگوست لیگ برتر (عکس)

یکی دیگر از تیم های موفق لیگ برتر در ماه آگوست وستهام بود که در حال حاضر با هفت امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته است؛ رتبه خوبی که به لطف عملکرد عالی مهاجم جامائیکایی این تیم یعنی مایکل آنتونیو حاصل شد. این بازیکن در سه بازی آمار فوق العاده چهار گل و سه پاس گل را از خود به ثبت رساند و به عنوان بازیکن ماه لیگ برتر انتخاب شد.

معرفی بهترین های ماه آگوست لیگ برتر (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋