دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ریکاوری آبی ها پس از مصاف با پرسپولیس (عکس)

منادی بالاخره به تمرینات گل‌گهر اضافه شد؛ ریکاوری آبی‌ها پس از مصاف با پرسپولیس (عکس)؛ تمرین ریکاوری بازیکنان گل‌گهر ساعتی پیش با حضور مدیرعامل باشگاه برگزار شد.

به گزارش ورزش، تیم فوتبال گل‌گهر که از هفته گذشته تمرینات خود را برای حضور در فصل جدید مسابقات با حضور نفرات جدید آغاز کرده، روز گذشته در اولین دیدار دوستانه به مصاف پرسپولیس رفت و امیرقلعه‌نویی پس از نزدیک به 2 هفته فرصت محک زدن شاگردان جدیدش را در قالب سیستم جدیدی که شاید در فصل جدید قصد استفاده از آن را دارد، پیدا کرد.

ریکاوری آبی‌ها پس از مصاف با پرسپولیس (عکس)


به دلیل برگزاری این مسابقه که هم برای گل‌گهر و هم برای پرسپولیس اهمیت ویژه‌ای داشت و با جدیت از سوی بازیکنان دو تیم برگزار شد، امیرقلعه‌نویی تمرین امروز تیمش را مانند روزهای پس ازمسابقات لیگ به ریکاوری اختصاص داد تا بازیکنانش روز سبکی را پشت سر بگذارند.


نکته جالب توجه تمرین امروز گل‌گهری‌ها حضور منادی دروازه بان تازه وارد این تیم بود که به ویروس کرونا مبتلا شده بود و درنهایت امروز برای اولین مرتبه در تمرینات آبی پوشان سیرجانی شرکت کرد. همچنین اسفندیارپور مدیرعامل باشگاه گل‌گهر دیگر چهره ویژه تمرین امروز گل‌گهری‌ها بود که تصاویر او به همراه منادی و همینطور سایر بازیکنان توسط ابوالفضل امیرزاده عکاس باشگاه سیرجانی ثبت شده است.

ریکاوری آبی‌ها پس از مصاف با پرسپولیس (عکس)

ریکاوری آبی‌ها پس از مصاف با پرسپولیس (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋