دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شوک به بارسا؛ بازگشت فاتی به تاخیر افتاد

شوک به بارسا؛ بازگشت فاتی به تاخیر افتاد

گزارش آاس؛ شوک به بارسا؛ بازگشت فاتی به تاخیر افتاد؛ آنسو فاتی که گمان می رفت 11 روز دیگر به میادین باز خواهد گشت، شاید یک ماه دیگر نیز باید بیرون گود باشد.

به گزارش ورزش، آنسو فاتی آبان ماه گذشته در بازی برابر سلتا بود که مصدوم شد و پس از 4 جراحی و 10 ماه دوری از میادین حالا در تمرینات گروهی بارسلونا حاضر است. پیش بینی ها بر این بود که 29 شهریور در نوکمپ و برابر گرانادا، فاتی بتواند پس از ماه ها به میادین برگردد ولی طبق ادعای آاس، روند ریکاوری او خوب پیش نرفته و همچنان فرم بدنی اش مناسب بازی نیست.

شوک به بارسا؛ بازگشت فاتی به تاخیر افتاد

پزشکان و فیزیوتراپ های بارسا از فاتی خواسته اند تا شدت تمریناتش را کاهش دهد و حضور او برابر گرانادا را به صلاح نمی دانند چرا که ریسک بازگشت مصدومیتش بالاست. فاتی حتی در بازی دوستانه دیروز در ال پرات نیز حاضر نبود و همچنان به زمان بیشتری برای رسیدن به فرم مطلوب نیاز دارد.

به این ترتیب او بازی های پیش روی بارسا برابر بایرن، گرانادا، کادیز، لوانته، بنفیکا و اتلتیکو را نیز از دست خواهد داد. فاتی قرار است این فصل شماره 10 را به تن کند که به نوبه خود مسئولیتی بسیار سنگین است.

شوک به بارسا؛ بازگشت فاتی به تاخیر افتاد

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋