دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زاهدی: ماشین هیچ پولی نداده و اخبار غلط داده اند

مدافع گل‌گهر اعلام کرد هیچ پولی از باشگاه ماشین‌سازی بخاطر مطالبات‌اش دریافت نکرده است.

زاهدی: ماشین هیچ پولی نداده و اخبار غلط داده‌اند

به گزارش ورزش، مسیح زاهدی که یک سال در گسترش فولاد و دو فصل برای ماشین‌سازی تبریز به میدان رفته و عملکرد خوبش در این تیم‌ها موجب شده بود به تراکتور برود و شاگرد دنیزلی شود، اکنون خواهان مطالباتش از باشگاه تبریزی است.

این مدافع میانی بلند قامت که فصل موفقی را در مس رفسنجان گذراند و اکنون راهی گل‌گهر سیرجان شده، در گفت‌وگو با خبرنگار ما نسبت به ادعای تبریزی‌ها مبنی بر اینکه محمدرضا زنوزی، مالک سابق باشگاه ماشین‌سازی بدهی‌های دوران خود در این تیم را پرداخت کرده، واکنش نشان داد.

مسیح زاهدی در این باره اظهار کرد: متاسفانه دیروز رسانه‌ها نوشته بودند که بدهی‌های ماشین‌سازی در دوران آقای زنوزی پرداخت شده که بنده لازم دیدم اعلام کنم این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و بنده هیچ مبلغی از مطالباتم را دریافت نکرده‌ام.

مدافع گل‌گهر با اشاره به دوران حضورش در تبریز ابراز کرد: تمام توان و بهترین عملکردم را برای تیم‌های تبریزی و به ویژه ماشین‌سازی گذاشتم، اما متاسفانه بیشترین طلب را در بین تمام بازیکنانی که در این تیم بازی کرده‌اند، دارم و با وجود اینکه حکم قطعی از فدراسیون فوتبال گرفته‌ام، پول من را پرداخت نکرده‌اند. 

زاهدی ادامه داد: نمی‌دانم چه اهدافی برای انتشار این اخبار که مطالبات بازیکنان و دیگر اعضای تیم را پرداخت کرده‌اند، دارند و شاید به این شکل می‌خواهند پنجره نقل و انتقالاتی‌شان را باز کنند ولی اینکه گفته‌اند مطالبات ما را داده‌اند، کذب است و بنده اگر نیاز باشد، مجددا از فدراسیون فوتبال پیگیری خواهم کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋