دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سیمای تیم ویسی با حضور ویژه جوانان(عکس)

تیم فولاد امروز در بازی تدارکاتی با داماش بیشتر از بازیکنان آکادمی خود بهره برد.

سیمای تیم ویسی با حضور ویژه جوانان(عکس)

به گزارش ورزش، تیم عبدالله ویسی که این فصل کار سختی پیش روی خود داشته و همچنین با گرفتن سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده یکی از نمایندگان ایران در آسیا محسوب می‌شود امروز در یک مسابقه تدارکاتی در کردان کرج به مصاف داماش تهران رفت.

ویسی که تیمش قبل از پیوستن او چند مهره اصلی خود مثل زبیر نیک نفس، عارف آقاسی و فرشاد احمدزاده را از دست داده در اولین مسابقه بدون حضور این نفرات، بازیکنانی را راهی میدان کرد که اکثر آنها اسم و رسم زیادی نداشتند و جزو آکادمی فولاد محسوب می‌شدند.

ترکیب فولاد در این بازی را محمدامین حزباوی، امید صیدالی، یوسف کی‌شمس، احسان مرادیان، مهران موسوی، مجتبی نجاریان، احمد عبدالله زاده، کیان شهرویی، احمدرضا جلالی، علیرضا باویه و محمود صالحی تشکیل می‌داد. همه این بازیکنان به جز مهران موسوی که پیش تر در پیکان شاگرد ویسی بوده، پرورش یافته آکادمی فولاد هستند و امروز فرصت داشتند توانایی‌های خود را به عبدالله ویسی نشان دهند.

سیمای تیم ویسی با حضور ویژه جوانان(عکس)

فولاد در شرایطی ک مشخص نیست پنجره نقل و انتقالاتی‌اش باز می‌شود یا نه اکنون برای پر کردن جای خالی بازیکنان جدا شده به جوان ترهای باشگاه اعتماد کرده است. اتفاقی که می‌تواند باعث شود فولاد در شرایط سخت چند بازیکن جوان را به سطح اول فوتبال کشور معرفی کند.

فولادی‌ها در اولین بازی تدارکاتی خود در حالی که تیم درحال بدن‌سازی است و ترکیب اصلی را بازیکنان پایه تشکیل داده بود به تساوی دو بر دو با داماش تهران رسید تا بازیکنان جوان این تیم محک خوبی خورده باشند و ویسی از نزدیک عملکر آنها را دنبال کند.

سیمای تیم ویسی با حضور ویژه جوانان(عکس)

سیمای تیم ویسی با حضور ویژه جوانان(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋