دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رونالد کومان و توضیح درباره یک ابهام بزرگ

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، درباره علت نیمکت‌نشینی های میرالم پیانیچ و نهایتاً جدایی ااو از بلوگرانا توضیح داد.

رونالد کومان و توضیح درباره یک ابهام بزرگ

به گزارش ورزش، در تابستان سال گذشته بود که دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس بر سر معاوضه میرالم پیانیچ و آرتور ملو با هم به توافق رسیدند تا هافبک بوسنیایی راهی نوکمپ شده باشد. با این حال پیانیچ یک‌فصل ناامید کننده را در بارسا سپری کرد و سرمربی هلندی این تیم یعنی رونالد کومان هیچ علاقه ای به استفاده از این بازیکن نشان داد تا او نهایتاً چندی پیش با قراردادی قرضی و یک ساله راهی بشیکتاش شود.

در همین راستا رونالد کومان امروز مصاحبه ای با موندو دیپورتیوو انجام داد و در بخشی از آن به صحبت درباره علت جدایی میرالم پیانیچ از این تیم پرداخت. سرمربی هلندی بارسلونا در این باره گفت: "من فکر می‌کنم که شرایط برای این بازیکن ناامیدکننده رقم خورد. اما در رابطه با نحوه بازی ما و ایده هایمان در بازی با توپ یا بدون توپ، او نبرد را به هافبک های دیگر واگذار کرد و هیچ چیز دیگری وجود نداشت."

رونالد کومان و توضیح درباره یک ابهام بزرگ

در مقطعی گفته شد که میرالم پیانیچ و رونالد کومان با یکدیگر به مشکل خورده اند و یکی از دلایلی که باعث شده ستاره بوسنیایی مورد استفاده قرار نگیرد نیز همین مسئله است. با این حال رونالد کومان برای پیانیچ آرزوی موفقیت کرده و می گوید: " من برای او بهترین‌ها را آرزو می کنم. شرایط پیچیده بود و ما تمام تلاش خود را انجام دادیم اما بازیکنان دیگری در ترکیب وجود داشتند که از او بهتر بودند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋