دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اختلاف بین بارسلونا و آنسو فاتی؛ آغاز نگرانی ها

گزارش آاس؛ اختلاف بین بارسلونا و آنسو فاتی؛ آغاز نگرانی‌ها؛ آنسو فاتی معتقد است قراردادش در پایان فصل تمام می شود ولی بارسلونا عقیده ای دیگر دارد.

اختلاف بین بارسلونا و آنسو فاتی؛ آغاز نگرانی‌ها

به گزارش ورزش، فصل 20-2019 بود که آنسو فاتی به عنوان یک پدیده در بارسلونا مطرح شد. در غیاب لیونل مسی و لوئیس سوارز که هفته های ابتدایی را از دست داده بودند، فاتی شانس حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرد و با 16 سال سن توانست انواع رکوردها را به نام خود کند. او خیلی زود توانست برای بارسا گلزنی کند و نوید روزهای بسیار خوشی را داد.

اختلاف بین بارسلونا و آنسو فاتی؛ آغاز نگرانی‌ها

فاتی فصل قبل را نیز عالی شروع کرد و زمانی که روی دور گلزنی بود، مصدوم شد و 10 ماه به دور از میادین ماند. قرار است فاتی دو هفته بعد برابر گرانادا به میادین برگردد و اخیرا پیراهن شماره 10 لیونل مسی را نیز قبول کرده است.

بارسلونا در تلاش است تا قرارداد فاتی را تمدید کند و ستاره جوان نیز مشتاق تمدید است ولی دو طرف اختلافاتی دارند که باید با مذاکره حل و فصل شود.

اختلاف بین بارسلونا و آنسو فاتی؛ آغاز نگرانی‌ها

اختلافات بر سر زمان اتمام قرارداد فاتی است. این بازیکن زمانی که 17 ساله بود با بارسلونا قراردادی سه ساله بست که در پایان فصل جاری به اتمام می رسد ولی باشگاه معتقد است، بندی در قرارداد او وجود دارد که اجازه تمدید خودکار تا 2024 را می دهد. فاتی و وکلایش با این موضوع مخالفند.

این مساله قبل از شروع مذاکرات تمدید قرارداد باید حل شود و باعث بروز نگرانی هایی در بارسلونا شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋