دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اکبر ایمانی: پا روی غرورم گذاشتم و برمی گردم

اکبر ایمانی: پا روی غرورم گذاشتم و برمی‌گردم

تصمیم بر حضور در تمرینات گرفته ام؛ اکبر ایمانی: پا روی غرورم گذاشتم و برمی‌گردم؛ اکبر ایمانی با انتشار یک استوری در اینستاگرام اعلام کرد که به تمرینات تراکتور بازخواهد گشت.

به گزارش ورزش، یک هفته پس از روزهایی که اکبر ایمانی و مدیران باشگاه تراکتور در یک دعوای باورنکردنی قرارداشتند، حالا به نظر می‌رسد طرفین آماده صلح و ادامه همکاری هستند.

ایمانی پیش‌تر با انتشار یک استوری خبر از بازگشت به تهران پس از تماس تلفنی با محمدرضا زنوزی داد اما با پاک کردن این استوری و خروج از تبریز، عزم خود برای جدایی را بار دیگر به نمایش گذاشت.

اکبر ایمانی: پا روی غرورم گذاشتم و برمی‌گردم

اما حالا چند ساعت پس از بازگشت به کار کارمندان باشگاه تراکتور، هافبک دفاعی سرخپوشان تبریزی نیز اعلام کرده که «به خاطر حجم نامحدود پیامهای شما و درخواست پیشکسوتان و مصلحت تیم» به تراکتور بازخواهد گشت.

این در حالی است که ایمانی در جلسه با کمالوند و نظمی اعلام کرده بود برای ادامه حضور در تراکتور باید رقم قراردادش از چهار میلیارد به ۷ میلیارد تومان تغییر کند. او سه سال دیگر با تراکتور قرارداد دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋