دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

به جا مانده از دوحه؛ کمتر خطا کنیم

به جا مانده از دوحه؛ کمتر خطا کنیم

برای برتری در فوتبال لزوما نباید بیشتر صاحب توپ و میدان باشیم و بیشتر پاس دهیم. حتی در فینال جام جهانی 2018 هم اینطور بود.

به گزارش ورزش، تیمی به مقام قهرمانی دست پیدا کرد که کمتر صاحب توپ و میدان بود و تعداد پاس های کمتری داد. در فوتبال روز دنیا این استراتژی است که رای به برتری می دهد نه آمار و ارقام و البته استراتژی هم از سوی مربیان تیم ها تعیین می شود. در آمار ثبت شده برای بازی عراق – ایران در دوحه تیم حریف کمی بیشتر صاحب توپ و میدان بود و بیشتر از ایرانی ها پاس داد اما این تیم ملی بود که با یک نتیجه قاطع به برد 3-0 دست پیدا کرد.

اما در آمار ثبت شده تعداد خطاهای تیم ملی نگران کننده است که می تواند در بازی با کره جنوبی برای ایران خطرناک باشد و حتی منجر به محرومیت بازیکنان تیم ملی برای بازی های بعدی شود. هر چند بازی با عراق یک بازی فیزیکی و قدرتی بود اما در چنین بازی هایی برای توپ گیری ایجاد سد در برابر بازیکن صاحب توپ و رعایت اصول دفاعی یک در برابر یک بهتر از خطا کردن است. به این خاطر که هر تیمی در ضربات ایستگاهی برای رسیدن به گل برنامه دارد و دیدید که یک بار عراق روی ضربه ایستگاهی دروازه ایران را باز کرد که  خوشبختانه این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید.

ایران برای بازی های بعدی باید خطا را به نیمه زمین حریف ببرد و در نیمه خودی به جای خطا روی بازیکن حریف او را مهار کند و مسیر پاس را مسدود کند. این بهتر از خطا کردن است حتی اگر توپ به گردش خود ادامه دهد که در این صورت مدافع پوششی هم زمانی که توپ برسد به روی بازیکن حریف سد ایجاد خواهد کرد.

تیم ملی پیروزی ارزشمند و شیرینی در برابر عراق به دست آورد و اکنون زمان شادی کردن به خاطر این برد است. اما در روز پیروزی باید نقطه ضعف ها را هم دید و در این صورت است که تیم ملی بازی به بازی بهتر خواهد شد. به خوبی ثابت شد که عیار این تیم ملی بالاست و با این بازیکنان با کیفیت انتظاری غیر این نمی رفت و از همه مهمتر اسکوچیچ نشان داد می تواند هدایت گر خوبی برای یک تیم با کیفیت باشد.

تیم ملی به شرط خطای کمتر در نیمه خودی؛ گردش توپ با اعتماد به نفس بیشتر و... می تواند به تیم بهتری تبدیل شود. آنهم در آستانه بازی با کره جنوبی و امارات در مهر ماه.

آمار ثبت شده در بازی عراق – ایران از این قرار بوده است:

*مالکیت توپ
عراق: 51.8 درصد
ایران: 48.2 درصد
*شوت
عراق: 2
ایران: 12
*شوت در چارچوب
عراق: یک
ایران: 6
*پاس
عراق: 408
ایران: 390
*کرنر
ایران: صفر
سوریه: صفر
*آفساید
عراق: 2
ایران: 2
*خطا
عراق: 15
ایران: 16
*کارت زرد
عراق: 3
ایران: 2

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋