دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مدعیان اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ از نگاه ستاره یووه

مدعیان اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ از نگاه ستاره یووه

دنیلو، مدافع برزیلی یوونتوس، تیم‌های لیورپول منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن را بالاتر از بیانکونری جزو شانس‌های اصلی قهرمانی در چمپیونزلیگ می‌داند.

به گزارش ورزش، فتح لیگ قهرمانان اروپا هدف اصلی یوونتوس در دو دهه اخیر بوده که البته هرگز به آن دست یافته است. آنها طی چند سال گذشته دو بار راهی فینال این رقابت‌ها شدند اما در مسابقه پایانی کار را به دو غول فوتبال اسپانیا یعنی بارسلونا و رئال مادرید واگذار کردند. بیانکونری حالا امیدوار است با بازگشت مکس آلگری یک بار دیگر به فینال این مسابقات صعود کرده و این بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

با این حال دنیلو، مدافع برزیل یوونتوس، معتقد است که آنها جزو مدعیان اصلی قهرمانی در چمپیونزلیگ نیستند. او گفت: "ما جزو تیم‌های مدعی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیستیم. با این حال من به تلاش و کار سخت اعتقاد دارم و همه ما این انگیزه را داریم تا در فصل پیش رو به خوبی ر قابت کنیم."

دنیلو در ادامه گفت: "روی کاغذ تیم های منچسترسیتی، لیورپول و پاری سن ژرمن برای قهرمانی در چمپیونزلیگ جلوتر از ما هستند. با این حال من دو سال در یوونتوس بودم و خودم را با ارزش های باشگاه مطابقت داده ام. خیلی خوب است که در اینجا حضور دارم."

مدعیان اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ از نگاه ستاره یووه

دنیلو در رابطه با آینده خود بعد از خداحافظی از فوتبال نیز گفت: "من نمی دانم آیا در فوتبال به کارم
ادامه خواهم داد یا نه، من روانشناسی ورزشی را دوست دارم و مطمئن هستم که کار ذهنی می تواند تفاوت ها را ایجاد کند. این چیزی است که من به آن علاقه دارم.

نمی گویم مربی نمی شوم. گاهی اوقات، وقتی در اتاقم تنها هستم، به تاکتیک ها فکر می کنم و تیمی که روز بعد با آن روبرو می شویم را تصور می‌کنم. با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می شود. "

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋