دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دی لیخت در بهترین مدرسه برای مدافعان حضور دارد

دی‌لیخت در بهترین مدرسه برای مدافعان حضور دارد

رود گولیت:؛ دی‌لیخت در بهترین مدرسه برای مدافعان حضور دارد؛ رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند، معتقد است که ماتیاس دی‌لیخت در یوونتوس و کنار بازیکنانی نظیر لئوناردو بونوچی و جورجو کیه لینی پیشرفت می کند.

به گزارش ورزش، بعد از درخشش فوق العاده با آژاکس و رسیدن با این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود که چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب ماتیاس دی لیخت دوخته شد اما نهایتاً یوونتوس گوی سبقت را از سایر رقبا را ربود و با 85.5 یک میلیون یورو موفق به جذب مدافع هلندی شد.

دی لیخت در ماه‌های ابتدایی حضور خود در بیانکونری عملکرد پر انتقادی را ارائه داد و بسیار پر نوسان ظاهر شد اما رفته رفته توانست با شرایط کار در فوتبال ایتالیا کنار بیاید و حالا می توان گفت به فرم ایده‌آل خود در یوونتوس رسیده است.

دی‌لیخت در بهترین مدرسه برای مدافعان حضور دارد

رود گولیت اسطوره فوتبال هلند و هم وطن دی لیخت معتقد است که این بازیکن در یوونتوس و کنار مدافعان با تجربه این تیم پیشرفت می کند. گولیت گفت: "او در بهترین مدرسه برای مدافعان حضور دارد زیرا بونوچی و کیه‌لینی در حال حاضر بهترین بازیکنان در این پست هستند. او در کنار آنها به خوبی پیشرفت می‌کنند. دی لیخت یک مدافع جوان است و حالا با ایده ای دیگر از دفاع کردن که در آن دقت اهمیت زیادی دارد، کار می کند. او هنوز چیزهای زیادی برای یاد گرفتن از بونوچی و کیه‌لینی دارد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋