دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تلاش ویسی برای شناخت فولادی(عکس)

فولاد خوزستان تمریناتش را در کردان کرج ادامه می‌دهد و ویسی در حال ساخت تیم مدنظرش برای لیگ بیست و یکم است.

به گزارش ورزش، فولادخوزستان پس از قهرمانی در جام‌حذفی تغییراتی در راس مدیریتی و کادرفنی خود داشت. حمیدرضا گرشاسبی که از مدیران باتجربه خوزستانی به شمار می‌رفت به عنوان مدیرعامل انتخاب شد و سپس عبدالله ویسی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر با تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان را در کارنامه دارد، به عنوان سرمربی انتخاب شد. ایمان مبعلی، سید محمد علوی، ناجی بداوی، علی اکبر مهدی‌پور و ابراهیم میرزاپور اعضای کادرفنی فولاد هستند که سابقه قهرمانی با این تیم را در کارنامه دارند و بهروز مکوندی ، کریم قنبری نیز دو مربی دیگر قرمزپوشان برای لیگ بیست و یکم خواهند بود.

تلاش ویسی برای شناخت فولادی(عکس)


ویسی که تیمش را از روز شنبه در اختیار دارد توانست با مدیریت گرشاسبی، نفرات فصل قبل را طبق خواسته‌اش حفظ کند. او البته این فرصت را خواهد داشت تا از یک تهدید فرصت بسازد و بسته بودن پنجره را به سود تیم و فوتبال خوزستان بکند. او در مصاحبه اخیرش با تمجید از بازیکنان جوان فولاد گفت که آن‌ها سرشار از انگیزه و نشاط برای نشان دادن خود به کادر فنی و فوتبال ایران هستند. الماس‌هایی که حال وقت تراشیده شدنشان است و ویسی این شانس را خواهد داشت تا بتواند ستاره‌های بزرگی را از آکادمی فولاد رونمایی بکند.

تلاش ویسی برای شناخت فولادی(عکس)

فولاد باید در نخستین بازی رسمی فصل بعدی دیدار سوپرجام را برابر پرسپولیس برگزار کند، قهرمان‌های فصل قبل البته هنوز مشخص نیست که در کدام ورزشگاه برابر هم قرار خواهند گرفت و کجا از تیم فولاد مدل ۲۱ رونمایی می‌شود.

تلاش ویسی برای شناخت فولادی(عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋