دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لاپورتا: ارتباطی با مسی ندارم؛ به نیمار پیشنهاد دادیم

گریزمان در حد بارسلونا نبود؛ لاپورتا: ارتباطی با مسی ندارم؛ به نیمار پیشنهاد دادیم!؛ رئیس بارسلونا در مصاحبه جدید خود از لیونل مسی، وضعیت تمدید رونالد کومان، سوپرلیگ و مسائل دیگر صحبت کرد.

لاپورتا: ارتباطی با مسی ندارم؛ به نیمار پیشنهاد دادیم

به گزارش ورزش، خوان لاپورتا زمستان گذشته به عنوان رئیس بارسلونا انتخاب شد و دومین دوره ریاست خود را با وعده تمدید قرارداد لیونل مسی شروع کرد اما در نهایت نتوانست روی قول خود بماند و شرایط اقتصادی بسیار بد باشگاه باعث جدایی فوق ستاره آرژانتینی شد.

لاپورتا بیشتر نیروی خود را روی بهبود اوضاع اقتصادی بارسا با کسر دستمزدها و فروش بازیکنان گذاشته ولی برای رسیدن به روزهای خوش گذشته، هنوز راهی طولانی باقیمانده است.

لاپورتا: ارتباطی با مسی ندارم؛ به نیمار پیشنهاد دادیم

لاپورتا در مصاحبه جدید خود و در مورد وضعیت بارسلونا گفت:« از اینکه دوباره رئیس بارسا شدم پشیمان نیستم. هدفم نجات بارسلونا بود و امیدوارم همه چیز خوب تمام شود. ما فعلا در آی سی یو هستیم ولی اوضاع بارسا بهبود پیدا خواهد کرد.»

لاپورتا: ارتباطی با مسی ندارم؛ به نیمار پیشنهاد دادیم

جدایی لیونل مسی:« گفتنی ها را قبلا گفته ام. همه می توانند اظهارنظر کنند ولی واقعیت این است که از یک سو تحت فشار بودیم تا توافق لالیگا و بنیاد مالی CVC ر ا قبول کنیم که برای مان قابل پذیرش نبود و از سوی دیگر باید با مسی تمدید می کردیم. با لئو توافقات انجام شده بود و به نظر می رسید که لالیگا نیز همکاری خواهد کرد ولی در نهایت چنین نشد. لالیگا شرط گذاشت که توافق با بنیاد، تنها راه ثبت قرارداد مسی است ولی نمی توانستم روی آینده باشگاه ریسک کنم.

شرایط به گونه ای بود که تمدید با مسی حتی با وجود فروش گریزمان و کاهش دستمزد کاپیتان ها نیز میسر نبود و در نهایت مسیرمان جدا شد. هر دو از این اتفاق ناراحت بودیم و وضعیتی نبود که دوست داشتیم. پس از کنفرانس خداحافظی مسی، دیگر با او حرف نزده ام و فقط می توانم بگویم که برای همیشه قدردانش خواهیم بود. اولین بازی لئو با پیراهن پی اس جی را دیدم و همه چیز عجیب بود. دوست نداشتم او را با پیراهن تیمی دیگر ببینم.»

لاپورتا: ارتباطی با مسی ندارم؛ به نیمار پیشنهاد دادیم

وضعیت رونالد کومان و تمدید با او:« از کومان خوشم می آید. دو بازی را برده ایم و یک بازی مساوی شده و در مجموع از شروع فصل راضی هستم. بازی های ساده ای نداشته ایم. با این همه مصدوم و مسائل دیگر، کار کومان متقاعد کننده بوده و شایسته احترام است. او تمام حمایتم را با خود دارد. مدل مربیگری کومان مثل یوهان کرویف و غیر قابل بحث است.

تمدید با کومان؟ تاریخ مشخصی تعیین نکرده ایم و در این مورد صحبت خواهیم کرد. پیغام من به او این است که قوی باشد و بداند، مورد اطمینان باشگاه است. با او بر اساس بندهایی که دوست داریم، تمدید خواهد شد.»

لاپورتا: ارتباطی با مسی ندارم؛ به نیمار پیشنهاد دادیم

گریزمان در اتلتیکو:« او را هرگز در وضعیتی قابل انتقاد ندیدم ولی قبول دارم که از لحاظ فوتبالی می توانست بهتر از اینها کار کند و در مجموع بازیکنی که انتظار نداشتیم نبود. او باید در 50 درصد بازی های اتلتیکو حاضر باشد و در این صورت بند خرید قطعی اش اجباری می شود.»

سوپرلیگ:« این پروژه همچنان زنده‌ است. یوفا هیچ کاری مقابل ما نمی‌تواند انجام دهد و فعلا منتظر رای نهایی دادگاه هستیم. سایر باشگاه‌ها نیز از ما حمایت می‌کنند. انگلیسی‌ها به این پروژه بی‌میل نیستند اما زیر فشار سنگینی قرار دارند. اگر دادگاه پروژه ما را تایید کند، فشار از روی تیم‌های انگلیسی برداشته خواهد شد.

اگر سوپرلیگ تشکیل شود، شاهد جذاب‌ترین رقابت‌های جهان خواهیم بود و از نظر اقتصادی برای باشگاه‌ها بسیار سودمند خواهد بود.

پاری‌سن‌ژرمن سال‌هاست که تمامی قوانین فرپلی مالی را زیر پا می‌ گذارد و یوفا هم کاملا از این اتفاقات باخبر است. پس کاملا طبیعی است که آنها از این پروژه حمایت نکنند.»

لاپورتا: ارتباطی با مسی ندارم؛ به نیمار پیشنهاد دادیم

نیمار:« تلاش داشتیم نیمار را جذب کنیم و می دانستیم که دیوانه بازگشت است. با او در تماس بودیم و تفسیر ما از فرپلی مالی به گونه ای دیگر بود؛ در غیر این صورت به وی پیشنهاد نمی دادیم.»

رابطه با فلورنتینو پرز(رئیس رئال):« رئیس دو باشگاه بزرگ هستیم و با اینکه رقیب هستیم ولی با او ارتباط حسنه ای دارم.»

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋