دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خروج سه پرسپولیسی از حالت سامورایی (عکس)

سه خرید جدید پرسپولیس برای حضور در تمرینات این تیم مدل موهای خود را تغییر دادند.

به گزارش ورزش، مدل موی جالب سامورایی که پیش تر در ایران توسط بازیکنی چون آندرانیک تیموریان هم استفاده می‌شد در فصلی که گذشت خیلی پر طرفدار تر شده بود. این اتفاق تا جایی پیش رفت که چندین بازیکن ترکیب اصلی تراکتور این مدل مو را داشتند و در تیم‌های دیگر نیز حداقل یک بازیکن با این شکل و شمایل بازی می‌کرد.

سه بازیکن جدید پرسپولیس هم علاقه خاصی به این سبک مو داشتند اما اکنون در تمرینات پرسپولیس با موهای کوتاه شده حاضر می‌شوند و اثری از سامورایی بودن در آنها دیده نمی‌شود.

علیرضا ابراهیمی خرید اول سرخ‌ها در فصل گذشته با مدل موی سامورایی به میدان می‌رفت و قبل از قرارداد بستن با پرسپولیس این مدل را تغییر داد. حامد پاکدل نیز که با مدل موی سامورایی قرارداد بسته بود پیش از حاضر شدن در تمرینات پرسپولیس ترجیح داد موهایش را اصلاح کند تا سوژه تمرین پرسپولیسی‌ها نشود.

خروج سه پرسپولیسی از حالت سامورایی (عکس)

خروج سه پرسپولیسی از حالت سامورایی (عکس)

اما آن طور که پیداست رضا اسدی سامورایی مقاوم تری بود! آخرین سامورایی پرسپولیس که با این مدل مو معارفه شد، تمرین کرد و در بازی دوستانه نیز حاضر شده بود، پس از چند روز تصمیم گرفت این مدل را تغییر دهد تا بدون لقب و مدل موی سامورایی تمرینات منتهی به بازی حساس مقابل استقلال تاجیکستان را دنبال کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋