دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ویسی: باید مثل آن روزهای پرسپولیس رفتار کنیم

نا امید نیستیم و با جوانان کار می‌کنیم؛ ویسی: باید مثل آن روزهای پرسپولیس رفتار کنیم؛ سرمربی تیم فولاد می‌گوید با توجه به پنجره بسته روزهای سختی خواهیم داشت اما باید با هواداران متحد باشیم.

ویسی: باید مثل آن روزهای پرسپولیس رفتار کنیم

به گزارش ورزش، عبدالله ویسی سرمربی تیم بزرگسالان فولادخوزستان در گفت وگو با رسانه باشگاه درباره آخرین وضعیت تیم و اردوی کردان بیان کرد: شرایط فولاد واقعا سخت است اما مدیرعامل محترم و اعضای هیات مدیره همه در حال تلاش هستند تا شرایط را به حالت نرمال برگردانند. به هر حال باتوجه به شرایط فعلی و پنجره بسته، روزهای خیلی سختی خواهیم داشت.


وی با قدردانی از باشگاه بابت برپایی اردوی تیمش در کردان کرج، گفت: شرایط در اردو بسیار خوب است و صبح و عصر تمرین می کنیم و کارهای مربوط به بدنسازی را انجام می دهیم. امیدوارم با انجام سه چهار بازی خوب، آمادگی خوبی برای بازی با پرسپولیس در سوپر جام داشته باشیم.


سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان درخصوص پنجره نقل و انتقالاتی بسته باشگاه نیز عنوان کرد: ما خوزستانی‌ها همیشه در روزهای سخت کنار هم بوده‌ایم. وقتی که آب نداشتیم، خاک در هوایمان بود و از نظر معیشتی بر ما سخت گذشت، همیشه با هم بوده‌ایم و هستیم. اکنون هم به عنوان یک خوزستانی مطمئنم که مردم استانم شرایط فعلی تیم فولاد را درک می‌کنند و در این روزهای سخت آنقدر خوب رفتار می‌کنند تا این روزها برای ما آسان شود. اکنون پنجره بسته است و اگر باز بود که اعلام می‌کردیم و زودتر هم بازیکنان مدنظر را با توجه به این که باید در سه جبهه بجنگیم، جذب می‌کردیم. ما صددرصد به بازیکن نیاز داریم و باشگاه نیز در حال تلاش است تا بازیکنان مدنظر کادرفنی را جذب کند. در مقطعی که عنوان می‌شد پنجره باز خواهد شد حتی با سه چهار بازیکن مذاکره کردیم و به توافق هم رسیدیم اما با پنجره بسته نمی‌توانیم فعلا کاری انجام دهیم.


وی با بیان این که جوانان بسیار خوبی داریم که آینده فوتبال ایران هستند، افزود: جوانان ما پرانگیزه، با نشاط و فوتبال‌بلد هستند. اگر پنجره باز شد که خدا را شکر می‌کنیم و وارد بازار نقل و انتقالات می‌شویم، هر چند دیر شده است و بازیکنان تاثیرگذار جذب تیم های دیگر می‌شوند. از طرفی هم چون سه بازیکن خارجی داریم، تنها می‌توانیم یک بازیکن آسیایی جذب کنیم اما ناامید نیستیم و با همین جوانان کار را پیش می‌بریم. آن سالی که پنجره پرسپولیس بسته بود، هواداران این تیم و تمام مجموعه پرسپولیس به صورتی رفتار کردند که آن سال، تیم قهرمان لیگ شد و من هم مطمئنم اگر پنجره باشگاه فولاد نیز باز نشود، هواداران فهیمی داریم که متوجه شرایط و حامی تیم هستند. به هر حال در حق فولاد کم لطفی شده است ولی اگر بخواهیم خودمان را هم تحت فشار قرار دهیم، کار سخت تر می شود اما شک ندارم که هواداران کنارمان هستند و اجازه نمی‌دهند شرایط بیش از این بر ما سخت شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋