دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مصدومیت مدافع آمریکایی بارسا در دیدار برابر کانادا

مصدومیت مدافع آمریکایی بارسا در دیدار برابر کانادا

سرجینیو دست، مدافع بارسلونا، در جریان دیدار تیم ملی آمریکا برابر کانادا در انتخابی جام جهانی از ناحیه مچ پا مصدوم شده و زمین بازی را ترک کرد.

به گزارش ورزش، بازی دو تیم آمریکا و کانادا با تساوی 1-1 به پایان رسید و سرجینیو دست پیش از به صدا درآمدن سوت پایان بازی در نیمه اول از زمین بازی خارج شد. ده آندره یدلین جانشین این بازیکن شد. این در حالی است که تیم ملی آمریکا پیش از این بازیکنانی چون وستون مک کنی، جیو رینا و زک استفان را در ترکیب خود نداشت.

 

مصدومیت مدافع آمریکایی بارسا در دیدار برابر کانادا

 

گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، پس از بازی تایید کرد که دست از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده اما حضورش در دیدار چهارشنبه برابر هندوراس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این مربی اظهار داشت:« سرجینیو دچار پیچ خوردگی مچ پا شد. ما باید شرایط را بررسی کرده و ببینیم که آیا او چهارشنبه در دسترس خواهد بود یا خیر اما همه چیز به شرایط او بستگی دارد.»

دست بازی شب گذشته را در سمت راست آغاز کرد و این در حالی بود که در بازی قبلی در سمت چپ تیم ملی آمریکا به میدان رفته بود. او در دیدار اول برابر السالوادور عملکرد خوبی را به نمایش نگذاشت و همین باعث شد که بار دیگر به سمت راست برگردد. او پیش از مصدومیت و خروج از میدان، بازی را خوب شروع کرده و موقعیت‌هایی را نیز خلق کرد که از سوی دروازه‌بان حریف مهار شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋