دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

فرار تیم ملی مراکش از کودتای نظامی گینه

تیم ملی مراکش که شب گذشته و پس از رخ دادن کودتای نظامی در خاک گینه حضور داشت، موفق شد این کشور را ترک کند.

فرار تیم ملی مراکش از کودتای نظامی گینه

به گزارش ورزش، تیم ملی مراکش روز گذشته وارد گینه شده و یک جلسه تمرینی نیز در این کشور برگزار کرد اما شرایط در عرض چند ساعت تغییر کرد و کودتای نظامی در آستانه برگزاری دیدار انتخابی جام جهانی در این کشور رخ داد و صدای تیراندازی در حالی به گوش بازیکنان مراکش می‌رسید که آنها در اتاق‌هایشان در هتل زندانی شده بودند.

گروهی نظامی با کودتا در این کشور امور را به دست گرفته، کاخ ریاست جمهوری را فتح کرده و تمامی مسافرت‌های زمینی و هوایی را به حالت تعلیق درآورد. صوفیان آمرابات و یوسف ماله از فیورنتینا و همچنین اشرف حکیمی، خرید جدید پاری سن ژرمن، به همراه تیم ملی مراکش در این سفر حضور داشته و همین موضوع نگرانی‌هایی را برای باشگاه‌های اروپایی هم به دنبال داشت.

 

فرار تیم ملی مراکش از کودتای نظامی گینه

 

حالا خبر رسیده که تیم ملی مراکش موفق شده هتل محل اقامت خود را تخلیه کرده و به فرودگاهی برود که پروازی در آنجا در انتظار بازگرداندن آنها به مراکش است. دیدار انتخابی جام جهانی بین این دو کشور که قرار بود امروز برگزار شود به دلیل ملاحظات سیاسی و امنیتی در گینه لغو شد. آمادو دیاوار، هافبک اهل گینه رم، نیز در این کشور حضور دارد اما هنوز مشخص نیست که آیا می‌تواند به ایتالیا برگردد یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋