دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شروع درخشان محمدی در فصل ۲۲ ۲۰۲۱

مهاجم ایرانی العربی در جریان تساوی تیمش مقابل السیلیه نمایش موفقی داشت.

به گزارش ورزش، در دیدار آغازین فصل ۲۲-۲۰۲۱ گروه B جام اوریدو قطر، تیم فوتبال العربی که مهرداد محمدی را از ابتدا در ترکیب و خط حمله‌اش داشت، در حالی از ساعت ۱۹:۴۰ یکشنبه شب(به وقت ایران) در ورزشگاه الخور به مصاف السیلیه رفت که این تیم رامین رضاییان را در فهرست نفراتش نداشت.

مهرداد محمدی که در آخرین مسابقه فصل گذشته نمایش فوق‌العاده‌ای با زدن سه گل مقابل یاران رضاییان داشت، امشب هم در دیدار برابر السیلیه موفق شد بازی درخشانی ارائه بدهد.

شروع درخشان محمدی در فصل ۲۲ ۲۰۲۱

ستاره ایرانی العربی در دقیقه ۳۸ از روی ضربه ایستگاهی با شوت محکم از فاصله‌ای حدودا ۲۵ متری دروازه السیلیه را باز کرد و تیمش را پیش انداخت  نخستین گل فصل خود را هم به ثمر رساند.

السیلیه قبل از سوت پایان نیمه اول کار را به تساوی کشید، اما العربی در دقیقه ۵۳ صاحب یک ضربه پنالتی شد که این بار هم مهرداد محمدی با ضربه‌ای دقیق موفق به گلزنی شد و مجددا تیمش را جلو انداخت.

دومین گل مهرداد محمدی نیز تا پایان مسابقه پابرجا نبود و یاران رضاییان در دقیقه ۶۳ کار را به تساوی کشیدند تا این بازی با نتیجه ۲ بر ۲ خاتمه پیدا کند.

محمدی در فصل گذشته لیگ ستارگان قطر ۲۰ بازی انجام داد که طی این مدت ۱۰ گل به ثمر رساند و امیدوار است در فصل جدید نیز عملکرد بهتری ارائه کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋