دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره فرانسه و تکذیب یک شایعه عجیب حین یورو 2020

آدرین رابیو، هافبک تیم ملی فرانسه شایعات درگیری بین خانواده بازیکنان فرانسه در خلال یورو 2020 را رد کرد.

ستاره فرانسه و تکذیب یک شایعه عجیب حین یورو 2020

به گزارش ورزش، بعد از حذف غیرمنتظره و زودهنگام تیم ملی فرانسه در رقابت های یورو 2020 بود که شایعاتی در مورد درگیری بین خانواده آدرین رابیو، پل پوگبا و کیلیان امباپه در جریان دیدار مقابل سوئیس رخ داد. اخبار حاکی از آن بود که مادر آدرین رابیو بر سر خانواده پوگبا و امباپه داد زده و به عملکرد این دو بازیکن اعتراض کرده است. اما آدرین رابیو مدعی شد مادرش این اخبار را تکذیب کرده و او نیز صحبت های مادر خود را باور کرده است.

 

ستاره فرانسه و تکذیب یک شایعه عجیب حین یورو 2020

 

آدرین رابیو گفت: "هیچ اتفاقی روی سکوها در آن دیدار رخ نداد. شنیدن این شایعات کمی برای من شگفت آور بود. من با مادرم ورونیک صحبت کردم و به حرف های او باور دارم. وقتی مادرم به من می گوید که هیچ اتفاقی نیفتاده، از نظر من این موضوع حقیقت دارد. البته ممکن است شما کمی خشم و ناراحتی در بین افراد در ویدیو مشاهده کنید، اما همیشه ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد، اما چه کسی می داند در این میان چه صحبت هایی رد و بدل شده است؟

 

البته من در مورد این مسئله با کیلیان امباپه یا پل پوگبا صحبت نکرده ام. هیچ چیزی از طرف آنها و همچنین از طرف من در میان نبوده، بنابراین نیازی به صحبت با هیچ کدام از بازیکنان در مورد این شایعات نبود."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋