دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هشدار هوگو لوریس؛ فرانسه به خودش بیاید

هشدار هوگو لوریس؛ فرانسه به خودش بیاید

پس از توقف در کیِف؛ هشدار هوگو لوریس؛ فرانسه به خودش بیاید؛ هوگو لوریس دروازه بان اول تیم ملی فرانسه به خاطر از دست دادن امتیازهای حساس به هم تیمی های خود هشدار داد.

به گزارش ورزش، تیم های ملی فرانسه و اوکراین از دور مقدماتی جام جهانی 2018 روز شنبه در کیف  به تساوی 1-1 دست یافتند. به این ترتیب فرانسه برای اولین بار در تاریخ خود پنج بازی متوالی را بدون برد پشت سر گذاشت.

هشدار هوگو لوریس؛ فرانسه به خودش بیاید

آنتونی مارسیال ابتدا دروازه میکولا شاپارنکو را باز کرد اما علیرغم در اختیار داشتن 61.5 درصد مالکیت توپ، شاگردان دیدیه دشان نتوانستند شانس های مسلمی برای یافتن یک گل دیگر ایجاد کنند.

 در پایان بازی هوگو لوریس به هم تیمی های خود در تیم ملی فرانسه هشدار داد که پس از عملکرد ناامیدکننده ای دیگر، باید "سرخوشی" از کسب قهرمانی جام جهانی 2018 را پشت سر بگذارند.

هشدار هوگو لوریس؛ فرانسه به خودش بیاید

هوگو لوریس گفت:« سرخوشی جام جهانی 2018 به پایان رسیده است و دیگر نباید به گذشته فکر کنیم. ما کمی فاقد اعتماد به نفس هستیم و باید مثبت اندیش باشیم و خیلی سریع به روند پیروزی بازگردیم. متاسفانه یک بازی دیگر بدون کسب برد برای ما به پایان رسید که این ناامید کننده است و می دانم هواداران مان الان چه احساسی دارند معتقدم باید خیلی سریع این روند را تغییر داده و به خودمان بیاییم.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋