دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برای پدیده اتریشی بارسلونا سر و دست می شکنند

برای پدیده اتریشی بارسلونا سر و دست می شکنند

تمجید مربی اتریش از یوسف دمیر؛ برای پدیده اتریشی بارسلونا سر و دست می شکنند!؛ یوسف دمیر بازیکن مستعد 18 ساله بارسلونا همه را شگفت زده کرده است.

به گزارش ورزش،  یوسف دمیر پدیده باشگاه راپید وین، درخشش بسیار خوبی در فصل گذشته در لیگ اتریش داشت و همین موضوع سبب شد تا باشگاه‌های زیادی به دنبال جذب وی باشند.

باشگاه بارسلونا اما با وجود مشکلات مالی با قرارداد قرضی دمیر 18 ساله را از رایپد به خدمت گرفت. بلوگرانا برای این بازیکن  500 هزار یورو برای یک فصل هزینه کردند و بند خرید غیر اجباری او 10 میلیون یورو است.

برای پدیده اتریشی بارسلونا سر و دست می شکنند


​یوسف دمیر که فصل گذشته در 16 بازی خود، 3 گل زد و 1 پاس گل داد، مورد علاقه بایرن مونیخ، منچسترسیتی، منچستریونایتد و دورتموند نیز قرار گرفته بود.

دمیر 2 هفته پیش با صلاحدید رونالد کومان سرمربی بارسا نیمه دوم بازی با بیلبائو در سن مامس، جانشین مارتین برایثویت شد و در مجموع 32 دقیقه در میدان بود و نمایش بدی هم نداشت. دمیر پس از لیونل مسی که با 17 سال و 114 روز جوان ترین بازیکن خارجی تاریخ بارسلوناست، با 18 سال و 80 روز در رده بعدی قرار دارد.

برای پدیده اتریشی بارسلونا سر و دست می شکنند

دمیر متعلق به تیم دوم بارسلوناست و به وی شماره 27 تعلق گرفته است ولی هر زمان نیاز باشد، کومان از او برای بازی در تیم اول دعوت خواهد کرد. او دومین بازیکن اتریشی تاریخ بارسلوناست که در یک بازی رسمی به میدان می رود. دمیر با وجود علاقه ترکیه، در نهایت برای تیم ملی اتریش بازی خواهد کرد.

برای پدیده اتریشی بارسلونا سر و دست می شکنند

فرانکو فودا سرمربی تیم ملی اتریش قبل از بازی دیشب برابر رژیم صهیونیسیتی و در تمجید از دمیر گفت:« یوسف دمیر همه ما را شگفت زده کرده است. کسی در اتریش تصور نمی کرد که دمیر بتواند برای تیم اول بارسلونا بازی کند.

حتی پیش بینی نمی شد او در بازی های پیش فصل بارسا هم به میدان برود. تصور می کردیم او در اختیار تیم دوم بارسا قرار بگیرد. او الان بزرگترین استعداد فوتبال اتریش است و در این تردیدی نیست. وقتی نام او برای تیم اول بارسا رد شد، در اتریش همه نگاه ها به او عوض شد و حالا مردم بیش از گذشته شیفته او هستند.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋