دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازگشت اشکان خورشیدی با جنجالی ترین بازی

بازگشت اشکان خورشیدی با جنجالی‌ترین بازی

داور بین المللی فوتبال ایران در روزهایی که دیگر داوران در استراحت به سر می‌برند، ماموریت سختی را از سوی کمیته داوران متوجه خود می‌بیند.

به گزارش ورزش، اشکان خورشیدی داور بین المللی فوتبال ایران قضاوت جدال پلی‌آف لیگ دسته دوم را برعهده خواهد داشت. در شرایطی که با توجه به اتفاقات رقم خورده در گروه دوم مسابقات لیگ دسته دوم، این بازی‌ها نزدیک به دو ماه معوق شد، در نهایت با رای کمیته استیناف شهرداری ماهشهر به مرحله پلی آف صعود کرد تا برابر ویستاتوربین تهران قرار گیرد.

دیدار رفت دو تیم قرار است فردا در استادیوم غدیر تهران برگزار شود و اشکان خورشیدی به همراه کمک‌هایش قضاوت این بازی را برعهده خواهند داشت. خورشیدی داور باسابقه فوتبال ایران در شرایطی قضاوت این بازی را عهده‌دار شده که با توجه به تعطیلی فوتبال ایران در تمامی سطوح و دور بودن داوران از شرایط بدنی ایده آل در نهایت گزینه کمیته داوران قرار گرفت. داور اهل ساری فوتبال ایران که سابقه قضاوت دو دربی (یک بازی به عنوان داور و یک دیدار هم داور چهارم) را در کارنامه دارد، باید دید چه قضاوتی در این جدال پشت سر خواهد گذاشت.

پیش از این کمیته اخلاق رای به کسر امتیاز از شهرداری ماهشهر، شهید قندی یزد و همچنین شاهین بندرعامری به دلیل تخلف و تبانی داده بود. موضوعی که باعث شده بود بحث حضور نیروی زمینی در پلی آف شکل گیرد. از سوی دیگر ویستاتوربین که در هفته پایانی رقابت‌ها در گروه اول تنها با اختلاف یک امتیازی از شرایط صعود مستقیم بازمانده بود، بعد از نزدیک به دو ماه بلاتکلیفی پا به این مسابقه خواهد گذاشت. تیمی که با توجه به نامشخص بودن حریف آنها در پلی آف و تمرینات مستمر و بلاتکلیف، اکنون در شرایطی پا به این بازی خواهد گذاشت که 4 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت شدید در اختیار ندارد.

این دیدار فردا از ساعت 19:45 در استادیوم غدیر تهران برگزار خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋