دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خامس و دریافت یک پیشنهاد عجیب از ترکیه

خامس و دریافت یک پیشنهاد عجیب از ترکیه

خامس رودریگز از باشاک شهیر ترکیه تیم نوزدهم سوپرلیگ ترکیه پیشنهادی رسمی دریافت کرده است.

به گزارش ورزش، فصل نقل و انتقالات تابستانی به اتمام رسید در حالی که خامس رودریگز نتوانست تیمی برای خود پیدا کند و ستاره کلمبیایی اورتون مورد علاقه رافا بنیتس قرار ندارد و پس از جدایی کارلو آنچلوتی از تافی ها، خامس بزرگترین پشتیبان خود را از دست داد. او همواره گفته است که تنها دلیل انتخاب اورتون حضور کارلتو بود.

خامس و دریافت یک پیشنهاد عجیب از ترکیه

هفته گذشته شایعاتی شنیده شد مبنی بر اینکه پورتو قصد دارد خامس را جذب کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد اما ستاره کلمبیایی دیروز پیشنهاد جدیدی دریافت کرد.

استانبول باشاک شهیر قهرمان دو فصل پیش فوتبال ترکیه که فصل جاری را بد شروع کرده و با سه شکست در رده ماقبل آخر جدول سوپرلیگ ترکیه قرار دارد، به خامس پیشنهادی رسمی داده است.

آاس نوشته است که با وجود دریافت پیشنهاد رسمی اما خامس آن را رد خواهد کرد و به احتمال فراوان حداقل تا ژانویه در اورتون خواهد ماند. باشاک شهیر وضعیت خوبی در فصل جاری ندارد و خامس ترجیح می دهد اگر قرار به انتخاب فوتبال ترکیه باشد، راهی یکی از تیم های فنرباغچه، گالاتاسرای یا بشیکتاش شود.

خامس و دریافت یک پیشنهاد عجیب از ترکیه

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋