دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رقابت مجیدی و گل محمدی در نظرسنجی AFC (عکس)

سرمربیان پرسپولیس و استقلال در بین گزینه‌های بهترین مربی لیگ قهرمانان 2021 قرار گرفته‌اند.

به گزارش ورزش، در آستانه آغاز مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ای اف سی در رشته نظرسنجی‌هایی اقدام به انتخاب بهترینهای مرحله گروهی این مسابقات کرده و حالا در اخرین نظرسنجی به سراغ سرمربیان رفته و در این بین فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی نیز حضور دارند.

وبسایت ای اف سی با تمجید از سرمربی پرسپولیس نوشته:‌ «نایب قهرمان سال 2020 با هدایت همان سرمربی به کار خود ادامه می‌دهد. یحیی گل‌محمدی از ژانویه 2020 که به پرسپولیس آمده دو قهرمانی لیگ برای این تیم کسب کرده و یک سوپرجام و البته یک صعود به فینال آسیا.»

در ادامه ای اف سی نوشته: «پرسپولیس در چهار بازی ابتدایی لیگ قهرمانان فرم پیروزی داشتند و باوجود شکست در هفته پنجم برابر الوحده، با بیشترین تعداد امتیاز بین تیمهای لیگ قهرمانان، مرحله گروهی را ترک کردند. تیم گلمحمدی که به خاطر خط دفاعی قدرتمندش مشهور است، این بار به شکلی غافلگیر کننده، بهترین خط حمله را نیز تصاحب کرد.»

در این گزارش راجع به مجیدی نیز آمده است: «استقلال مثل رقیب همشهری اش، در شش بازی 14 گل به ثمر رساند تا بهترین خط حمله را داشته باشد. تیم فرهاد مجیدی در نیمه اول مرحله گروهی دو پیروزی 5-2 و 3-0 به دست آورد و در ادامه با پاس گلهای مهدی قایدی و گلهای دیاباته بردی 4-3 را رقم زد.»

رقابت مجیدی و گل‌محمدی در نظرسنجی AFC (عکس)

بخش بعدی این گزارش بار دیگر به استقلال و مجیدی مربوط است: «استقلال در سه بازی بعدی عملکردی به آن خوبی نداشت اما آنها به اندازه کافی امتیاز گرفتند تا بالاتر از دو تیم قدرتمند یعنی الدحیل و الاهلی قرار بگیرند. باید دید مجیدی بدون مهدی قایدی که به شباب الاهلی پیوسته، چه عملکردی خواهد داشت.»

در این نظرسنجی که مربیانی از شارجه، استقلال دوشنبه، کاوازاکی فرونتاله، اولسان هیوندای و... حضور دارند، یحیی تاکنون 58.33% رای آورده و آرای مجیدی نیز به حدود 41% رسیده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋