دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دشان: برنامه تاکتیکی مان شکست خورد

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، پس از تساوی 1-1 تیمش برابر اوکراین مدعی شد که این تیم برای آنها دردسرساز شده است.

دشان: برنامه تاکتیکی‌مان شکست خورد

به گزارش ورزش، مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر شب گذشته در قاره اروپا ادامه پیدا کرد و دو تیم فرانسه و اوکراین در شهر کیف به مصاف یکدیگر رفتند. در دقایق پایانی نیمه اول اوکراین موفق شد روسط شاپارنکو به گل برسد تا شاگردان آندری شوچنکو نیمه اول را با پیروزی به رختکن بروند.

اما دشان تدابیر جدیدی را برای نیمه دوم در نظر گرفت تا فرانسه خیلی زود و پنج دقیقه پس از شروع این نیمه توسط آنتونی مارسیال گل تساوی را به ثمر رسانده و بازی را 1-1 کند. تلاش‌های دو تیم در ادامه کار نتیجه‌ای به دنبال نداشت و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

 

دشان: برنامه تاکتیکی‌مان شکست خورد

 

دیدیه دشان پس از پایان بازی در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت:« ما بازی را با یک برنامه تاکتیکی مشخص شروع کردیم اما این برنامه شکست خورد. در نیمه دوم ترکیب را تغییر دادیم و جوابش را گرفتیم. ما پیش از پایان نیمه اول دیدیم که اوکراین در بعضی از نقاط زمین به ما برتری دارد. باید واکنشی از خودمان نشان می‌دادیم. حریف با سازماندهی خوب خود برای ما دردسرساز شد. ما این نبرد را از سوی آنها پذیرفتیم.»

هوگو لوریس، کاپیتان و دروازه‌بان تیم ملی فرانسه، هم که شب گذشته در ترکیب این تیم قرار داشت، پس از بازی در واکنش به توقف برابر تیم ملی اوکراین به آر تی ال گفت:« خوشحالی و هیجان ناشی از قهرمانی در جام جهانی به پایان رسیده است. ما در آن مسابقات موفق بودیم اما حالا همه چیز کمی از دست رفته به نظر می‌رسد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋