دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مجیدی با آلومینیوم در فصل جدید (عکس)

باشگاه آلومینیوم اراک از تمدید قرارداد کاپیتان خود خبر داد.

به گزارش ورزش، میثم مجیدی پس از دو فصل حضور موفق در آلومینیوم اراک و پس از مذاکره با مدیرعامل این باشگاه، برای ادامه همکاری با تیم شهرش به توافق رسید و قراردادش را تمدید کرد.

کاپیتان دو فصل اخیر آلومینیوم اراک که در فصل صعودشان به لیگ برتر نقش موثری داشت و بازی‌های خوبی ارائه کرده بود، برای ادامه همکاری با این باشگاه توافق کرد تا دوباره پیراهن ایرالکو را بر تن کند.

این مدافع چپ‌پا دوران حرفه‌ای فوتبال خود را با آلومینیوم آغاز کرد و پس از آن تجربه بازی در استقلال تهران، صبای قم، الشمال قطر، بادران و ... را هم به دست آورد، اما دوباره به جمع اراکی‌ها بازگشت  و با تمدید قراردادش، برای سومین فصل پیاپی با آلومینیوم ادامه همکاری داد.

مجیدی با آلومینیوم در فصل جدید (عکس)

مجیدی با آلومینیوم در فصل جدید (عکس)

میثم مجیدی در فصل اخیر لیگ برتر یک گل در لیگ برتر مقابل سایپا و یک گل در جام حذفی برابر تراکتور به ثمر رساند و یک پاس گل هم در دیدار با پدیده داد که امیدوار است در فصل جدید هم مجددا عملکرد خوبی در جمع شاگردان رسول خطیبی ارائه کند.

باشگاه آلومینیوم اراک روند تمدید قرارداد بازیکنان بومی خود را با حفظ میثم مجیدی، کاپیتان خود آغاز کرد و پیش از این هم قرارداد نفراتی همچون امیرمحمد هوشمند، رامتین سلیمان‌زاده، پوریا آریاکیا، اسماعیل شریفات و مصطفی احمدی را تمدید کرده بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋